codekai, nu issilydo. teko apturet su kolega vaziuojant p806-tam. susigaudem per gal 5 sekundes, bet apsukos ten sukilo ne 7k rpm o turbut daugiasu. ir bybiene buvo tam varikliui. "CodeC" wrote in message news:n0v7pu$gq5$2@trimpas.omnitel.net... tai jeigu sukontroliuoji su stabdziu, kas ten ir kodel per keliolika sekundziu turi issilydyt? On 10/30/2015 09:52 AM, Dainiushas wrote: > skirtumas, kad procesas su tepalu nekontroliuojamas. > > On 10/30/2015 9:51 AM, Evaldas wrote: >> O tai logiskai pagalvojus, koks skirtumas kas dega cilindre saliarka >> ar tepalas iki to momento kol tepalo pradeda trūkti tepimui? >> (taip aš nesu matęs šiuolaikinio variklio patekusio į raznosą) >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:n0v7cl$ggc$1@trimpas.omnitel.net... >>> nebūčiau toks kategoriškas lyginant dvitaktį su keturtakčiu. >>> >>> On 10/30/2015 9:41 AM, Evaldas wrote: >>>> Aik jau aik. Nebent jei užgesini tada kai jau beveik visas tepalas >>>> išdegęs. >>>> Kažada buvo tokie MAZ 200 su dvitakčiais dyzeliniais varikliais, >>>> juose raznosas buvo įprastas dalykas. Jei ten kas lydytusi nei vieno >>>> važiuojančio nebūtų buvę. >>>> >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:n0v655$fk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Deja, jei ir pavyksta užgesint variklį, skrodimas dažnai parodo >>>>> apsilydžiusį >>>>> stūmoklį, subraižytą cilindrą, apsilydžiusius purkštukų antgalius. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:n0v38u$dvt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu tai raznosas paprastasis. pisi ant bėgio per stabdžius ir tiek >>>>>> žinių. >>>>>> Jei automayas - liūdesys, nebent spėsi kaip nors oro padavimą >>>>>> užkimšt. >>>>>> >>>>>> On 10/30/2015 8:27 AM, Julius wrote: >>>>>>> >>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ >>>>>>> Gal kam teko asmeniškai susidurti su reiškiniu? >>>>>>> Čia vienas aprašė ir siūlo problemos sprendimą >>>>>>> http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve/dumais-apsipyles-automobilis- >>>>>>> ka-daryti-vairuotojui-221-536059 >>>>>>> >>>>>> >>> >> >