Na vat, bet cia meistrai (Kaunas, Asigalio g.) kazkaip paziurejo kad parudije ir sako viskas, reikia restauruot. "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:h3fe72$37r$1@trimpas.omnitel.net... >o daugiau masinoje daliu aprudijusiu nera ? > ta guma kiek isivaizduoju saugo salnika nuo purvo ... salnikas jei > neleidzia tai uzsidedi naujas gumas jei taip neramu vaziuoti ir vaziuoji > toliau ... > > "LinasM" <konferencinis@freemail.lt> wrote in message > news:h3fbm3$v2d$1@trimpas.omnitel.net... >> Metus vazinejaus su nusimovusiomis gumomis nuo vairo koloneles stoku. >> Tiesiog kiek anksciau variau vaziuokles tikrinimui, nei vienas meistras >> neuzsimine kad tai blogai, dabar jau suzinojau :( Situacija dabar tokia, >> kad jie truputi parudije. Bedu kaip ir su vairu nera, kolonele skysciu >> dar neleidzia, tik vaziuojant greiciau lyg ir yra kazkoks vairo liuftas >> (laisvumas). >> Kaip dabar verciau elgtis? Ar tiesiog imti ir susideti gumas, ir >> vazinetis toliau iki kol bus didesniu problemu? Ar tiesiog jau dabar >> uzsiimti rimtu >> koloneles remontu? >> Kiek domejaus kainomis, uz koloneles restauravima uzsiprase iki 1200Lt, >> nauja LAUBER kolonele (atrodo lenkiska) apie 1800Lt. Originalas 4800Lt. >> Auto Peugeot 307. >> > >