matai, jei uzdelsi (kaip man buvo), tai paskui tikrai reiks naujo stoko(jis pats kazkas 500-600lt), o dabar dar galimas atvejis, kad nuslifuos rudis. "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:h3hfak$2t1$1@trimpas.omnitel.net... > kol neleidzia ner ko lysti ... restauracija uz 1200lt ? durnius gal ir pasirasytu ant tokio dalyko ... musu masinoms restauruojam > uz 45Lt nupirkta SKF ivore ... ta ivore labai plona ... aisku reikia pagal ismatavimus ziureti. > "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message news:h3h986$pv6$1@trimpas.omnitel.net... >> surudijes stokas pratrins gumas ir prades leist skysti. Restauruok, kol dar galima tai daryt. >> >> "LinasM" <konferencinis@freemail.lt> wrote in message news:h3fbm3$v2d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Metus vazinejaus su nusimovusiomis gumomis nuo vairo koloneles stoku. Tiesiog kiek anksciau variau vaziuokles tikrinimui, nei >>> vienas meistras neuzsimine kad tai blogai, dabar jau suzinojau :( Situacija dabar tokia, kad jie truputi parudije. Bedu kaip ir >>> su vairu nera, kolonele skysciu dar neleidzia, tik vaziuojant greiciau lyg ir yra kazkoks vairo liuftas (laisvumas). >>> Kaip dabar verciau elgtis? Ar tiesiog imti ir susideti gumas, ir vazinetis toliau iki kol bus didesniu problemu? Ar tiesiog jau >>> dabar uzsiimti rimtu >>> koloneles remontu? >>> Kiek domejaus kainomis, uz koloneles restauravima uzsiprase iki 1200Lt, nauja LAUBER kolonele (atrodo lenkiska) apie 1800Lt. >>> Originalas 4800Lt. >>> Auto Peugeot 307. >>> >> >> > >