nu bet tai jos kažkiek turi būt susiję, po šaltesnį variklį cirkuliuojantis tepalas labiau atvėsta. Kita vertus, kažkiek šilumos ir ne per radiatorių prarandama ir gal prie didesnio greičio tai tampa žymu. Turbūt ne veltui, pvz BMW, esu matęs žaliuzes ant radiatorių. On 2016.01.04 21:49, [mikro] wrote: > pas mane dar ir tepala kai rodo, tai mazdaug vienodai pakrenta. aisku > tepalo daug didesne visada negu vandens. > > "Dainiushas" wrote in message news:n6ei0h$qk6$1@trimpas.omnitel.net... > > tu šiaip išvis reiktų pasijungt diagnostiką pažiūrėt kokia T realiai > būna. Pas mane pasato skydelis rodė | (90C), kabelis - 73C :D. Pakeitus > tą tipo gerą termostatą, šilo greičiau, šilčiau buvo kuro sąnaudos > pamažėjo. irgi prie -26C važiavau 130, tai temperatūra laikėsi :) > > On 2016.01.04 21:27, [mikro] wrote: >> nu jei laikysis salciai, reiks pro moleri prasukt vadinas. >> p.s. tada kai su myztuku problema turejau, tai blet blet. arx'as uz >> myztuka pasiprase ~630, + darbai. nu atsistotu virs 700. moleris uz >> myztuka 365, +50 darbai. achujeli... >> antram myztukui liko. >> >> >> "Dainiushas" wrote in message news:n6eg9q$pua$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nu jie kažkaip pavargsta, pradeda anksčiau atsidarinėt, tai gal užtenka, >> kad ant didesnio greičio nupūstų tą truputį šilumos. >> >> >> On 2016.01.04 20:01, [mikro] wrote: >>> jau keli k virs 180. bet mieste viskas zjbs, ir greit uzsyla ir visa >>> kita. kai 5 saiba manualiai inkali, apsukos taip tarkim iki 1800rpm >>> kilsteli, irgi viskas ok pasidaro:) velnias zino, kaip ta termostata >>> sitam kibire namu salygom patikrint, geras anas ar jau neipatingai? >>> >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:n6e550$l2f$2@trimpas.omnitel.net... >>> >> >