Moraliskai pasenes butu mano pasirinkimas, ypac kai kitos su ryskiais minusais- dauztos ir pan, tai gali but pardavimo priezastis, bet kad pasikeite 4 kartos per 4 metus kas cia per masina? Bmw kazkur kas 7 metus modeliai atsinaujina, tai ta 7 metu butu naujausias modelis. Modelis moraliskai pasensta kai uzsimanai kazkokio navaroto, o senesnej jo nera. As is esmes e28 iskeiciau i e34 nes anuose nebudavo kondiskiu, dabar e34 iskeiciau i naujesni penktuka nes senam nebuna vebastos. Kokie dar ten navarotai? Abs gali man ir nebut, va cia vazinejau 2 metus kurioj tai nenumatyta ir nepasigedau, asc kai slidu isjungta pas mane, navigatorius telefone naujausias igo su naujausiais zemelapiais, automatas... vairo stiprintuvas elektriniai langai, cd ceindzeris cia prie navarotu? -- svyt /e39 Niccolo <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> Wrote in message: > Sakykim, yra marke zaza, modelis auau. > > 2001-2007 m. buvo trecioji karta, nuo 2008 iki dabar - ketvirtoji. > Modelis s?kmingas, tik?tina, kad po poros met? bus penktoji karta. K? > geriausia pirkti i? toki? variant?: > > 1. Labai gerai u?laikyt? tre?iosios kartos pabaigos (2008 m.) > automobil?. Pliusai - s?lyginai nedidel? (kaip tokiam modeliui ir > metams) rida (150-200 kkm), ai?kiai nedau?tas, serviso istorija, daug > navarot? (na, i? to laikotarpio t.y., kai kurie j? - pras?iau > ?gyvendinti, negu dabar), smagiai va?iuoja. Minusai - morali?kai pasen?s. > > Kaina - 6000 EUR > > 2. Ketvirtos kartos pirm?j? met? (2008-2009) auto su ma?ai navarot?, > didesne, kaip pirmam variante rida (200-250 kkm), abejotino stovio > (reikt? bent pora t?kstan?i? ki?ti ? remont?), be serviso istorijos, > ka?kada dau?t?. > > Kaina - 8000 EUR > > 3. Ketvirtos kartos pirm?j? met? (2008-2009) auto su daug navarot?, > pana?ia rida (200-250 kkm), nors ir dau?t?, bet tinkamai sutvarkyt? ir > pri?i?r?t? auto. > > Kaina - 10 000 EUR > > 4. Ketvirtos kartos v?lesni? met? (2011-2012 m.) su daug navarot?, > dau?t?, bet tinkamai sutvarkyt?, nedidele rida (30-80 kkm). > > Kaina - 14 000 EUR > > > Kuris variantas atrodo ekonomi?kai (o ir emoci?kai/morali?kai :) ) > geriausias? Ka?kod?l man atrodo, kad pirmas ir ketvirtas, t.y., pirmajam > u? nedidel? kain? gausi auto, kurio remontas per tuos tris-keturis metus > nekainuos melejon?, nesinervuosi servisuose ar kur nors pakel?j, o po > trij?-keturi? met? tas nuvert?jimas, tinkamai u?laikius, nebus labai > didelis. Ketvirtam variante, nors ir sumok?si daug daugiau, bet v?lgi - > remontui, tik?tina, daug pinig? suki?ti nereik?s, o po trij?-keturi? > metu jo am?ius bus s?lyginai nedidelis, stovis - irgi geras, tai kaina > sugr??ti tur?t? gera. O ir va?in?ti naujesniu modeliu smagiau tiesiog :). > > Antras ir tre?ias variantai, mano nuomone, yra visi?kai ??dini, nes > pinig? jie kainuoja daug, o malonumo ir naudos - ma?ai. > > > Tikslas - tur?ti auto, su kuria bus va?in?jama 3-4 metus, tinkamai > pri?i?rint, o paskui - parduoti. > > K? manot? > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/