Tavo isvados beveik teisingos Jei zmona turi imi 1 jei neturi 4 Nu arba: vienas gyresi kad i sena DIDELIDIDELI mersa mergos sedo be problemu O i nauja panda nelipa, zvengia ir nelipa "Niccolo" <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> wrote in message news:nausnm$j6q$1@trimpas.omnitel.net... > Sakykim, yra marke zaza, modelis auau. > > 2001-2007 m. buvo trecioji karta, nuo 2008 iki dabar - ketvirtoji. Modelis > sėkmingas, tikėtina, kad po poros metų bus penktoji karta. Ką geriausia > pirkti iš tokių variantų: > > 1. Labai gerai užlaikytą trečiosios kartos pabaigos (2008 m.) automobilį. > Pliusai - sąlyginai nedidelė (kaip tokiam modeliui ir metams) rida > (150-200 kkm), aiškiai nedaužtas, serviso istorija, daug navarotų (na, iš > to laikotarpio t.y., kai kurie jų - prasčiau įgyvendinti, negu dabar), > smagiai važiuoja. Minusai - morališkai pasenęs. > > Kaina - 6000 EUR > > 2. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su mažai navarotų, > didesne, kaip pirmam variante rida (200-250 kkm), abejotino stovio (reiktų > bent pora tūkstančių kišti į remontą), be serviso istorijos, kažkada > daužtą. > > Kaina - 8000 EUR > > 3. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su daug navarotų, > panašia rida (200-250 kkm), nors ir daužtą, bet tinkamai sutvarkytą ir > prižiūrėtą auto. > > Kaina - 10 000 EUR > > 4. Ketvirtos kartos vėlesnių metų (2011-2012 m.) su daug navarotų, daužtą, > bet tinkamai sutvarkytą, nedidele rida (30-80 kkm). > > Kaina - 14 000 EUR > > > Kuris variantas atrodo ekonomiškai (o ir emociškai/morališkai :) ) > geriausias? Kažkodėl man atrodo, kad pirmas ir ketvirtas, t.y., pirmajam > už nedidelę kainą gausi auto, kurio remontas per tuos tris-keturis metus > nekainuos melejonų, nesinervuosi servisuose ar kur nors pakelėj, o po > trijų-keturių metų tas nuvertėjimas, tinkamai užlaikius, nebus labai > didelis. Ketvirtam variante, nors ir sumokėsi daug daugiau, bet vėlgi - > remontui, tikėtina, daug pinigų sukišti nereikės, o po trijų-keturių metu > jo amžius bus sąlyginai nedidelis, stovis - irgi geras, tai kaina sugrįžti > turėtų gera. O ir važinėti naujesniu modeliu smagiau tiesiog :). > > Antras ir trečias variantai, mano nuomone, yra visiškai šūdini, nes pinigų > jie kainuoja daug, o malonumo ir naudos - mažai. > > > Tikslas - turėti auto, su kuria bus važinėjama 3-4 metus, tinkamai > prižiūrint, o paskui - parduoti. > > Ką manot?