Tema: Re: Pragmatiniai skaičiavimai auto pirkimui - kartos, kilometrai, stovis, etc.
Autorius: cooleris
Data: 2016-02-28 18:20:24
Tavo isvados beveik teisingos
Jei zmona turi imi 1
jei neturi 4
Nu arba: vienas gyresi kad i sena DIDELIDIDELI mersa mergos sedo be problemu
O i nauja panda nelipa, zvengia ir nelipa


"Niccolo" <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> wrote in message 
news:nausnm$j6q$1@trimpas.omnitel.net...
> Sakykim, yra marke zaza, modelis auau.
>
> 2001-2007 m. buvo trecioji karta, nuo 2008 iki dabar - ketvirtoji. Modelis 
> sėkmingas, tikėtina, kad po poros metų bus penktoji karta. Ką geriausia 
> pirkti iš tokių variantų:
>
> 1. Labai gerai užlaikytą trečiosios kartos pabaigos (2008 m.) automobilį. 
> Pliusai - sąlyginai nedidelė (kaip tokiam modeliui ir metams) rida 
> (150-200 kkm), aiškiai nedaužtas, serviso istorija, daug navarotų (na, iš 
> to laikotarpio t.y., kai kurie jų - prasčiau įgyvendinti, negu dabar), 
> smagiai važiuoja. Minusai - morališkai pasenęs.
>
> Kaina - 6000 EUR
>
> 2. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su mažai navarotų, 
> didesne, kaip pirmam variante rida (200-250 kkm), abejotino stovio (reiktų 
> bent pora tūkstančių kišti į remontą), be serviso istorijos, kažkada 
> daužtą.
>
> Kaina - 8000 EUR
>
> 3. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su daug navarotų, 
> panašia rida (200-250 kkm), nors ir daužtą, bet tinkamai sutvarkytą ir 
> prižiūrėtą auto.
>
> Kaina - 10 000 EUR
>
> 4. Ketvirtos kartos vėlesnių metų (2011-2012 m.) su daug navarotų, daužtą, 
> bet tinkamai sutvarkytą, nedidele rida (30-80 kkm).
>
> Kaina - 14 000 EUR
>
>
> Kuris variantas atrodo ekonomiškai (o ir emociškai/morališkai :) ) 
> geriausias? Kažkodėl man atrodo, kad pirmas ir ketvirtas, t.y., pirmajam 
> už nedidelę kainą gausi auto, kurio remontas per tuos tris-keturis metus 
> nekainuos melejonų, nesinervuosi servisuose ar kur nors pakelėj, o po 
> trijų-keturių metų tas nuvertėjimas, tinkamai užlaikius, nebus labai 
> didelis. Ketvirtam variante, nors ir sumokėsi daug daugiau, bet vėlgi - 
> remontui, tikėtina, daug pinigų sukišti nereikės, o po trijų-keturių metu 
> jo amžius bus sąlyginai nedidelis, stovis - irgi geras, tai kaina sugrįžti 
> turėtų gera. O ir važinėti naujesniu modeliu smagiau tiesiog :).
>
> Antras ir trečias variantai, mano nuomone, yra visiškai šūdini, nes pinigų 
> jie kainuoja daug, o malonumo ir naudos - mažai.
>
>
> Tikslas - turėti auto, su kuria bus važinėjama 3-4 metus, tinkamai 
> prižiūrint, o paskui - parduoti.
>
> Ką manot?