Man nei vienas sitoj situacijos. As rinkciausi 3 kartos 2005 uzlaikyta su navarotais uz 4000eur nei 7 uz 6000eur. Vertina zmones modeli in pofig 2001, 4 ar 7 metu t.y. kaina mazai tas itakoja nes tai 3 karta. Jaunesnem iki ~5 metu, amzius gerokai svarbesnis. "Niccolo" wrote in message news:nausnm$j6q$1@trimpas.omnitel.net... Sakykim, yra marke zaza, modelis auau. 2001-2007 m. buvo trecioji karta, nuo 2008 iki dabar - ketvirtoji. Modelis sėkmingas, tikėtina, kad po poros metų bus penktoji karta. Ką geriausia pirkti iš tokių variantų: 1. Labai gerai užlaikytą trečiosios kartos pabaigos (2008 m.) automobilį. Pliusai - sąlyginai nedidelė (kaip tokiam modeliui ir metams) rida (150-200 kkm), aiškiai nedaužtas, serviso istorija, daug navarotų (na, iš to laikotarpio t.y., kai kurie jų - prasčiau įgyvendinti, negu dabar), smagiai važiuoja. Minusai - morališkai pasenęs. Kaina - 6000 EUR 2. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su mažai navarotų, didesne, kaip pirmam variante rida (200-250 kkm), abejotino stovio (reiktų bent pora tūkstančių kišti į remontą), be serviso istorijos, kažkada daužtą. Kaina - 8000 EUR 3. Ketvirtos kartos pirmųjų metų (2008-2009) auto su daug navarotų, panašia rida (200-250 kkm), nors ir daužtą, bet tinkamai sutvarkytą ir prižiūrėtą auto. Kaina - 10 000 EUR 4. Ketvirtos kartos vėlesnių metų (2011-2012 m.) su daug navarotų, daužtą, bet tinkamai sutvarkytą, nedidele rida (30-80 kkm). Kaina - 14 000 EUR Kuris variantas atrodo ekonomiškai (o ir emociškai/morališkai :) ) geriausias? Kažkodėl man atrodo, kad pirmas ir ketvirtas, t.y., pirmajam už nedidelę kainą gausi auto, kurio remontas per tuos tris-keturis metus nekainuos melejonų, nesinervuosi servisuose ar kur nors pakelėj, o po trijų-keturių metų tas nuvertėjimas, tinkamai užlaikius, nebus labai didelis. Ketvirtam variante, nors ir sumokėsi daug daugiau, bet vėlgi - remontui, tikėtina, daug pinigų sukišti nereikės, o po trijų-keturių metu jo amžius bus sąlyginai nedidelis, stovis - irgi geras, tai kaina sugrįžti turėtų gera. O ir važinėti naujesniu modeliu smagiau tiesiog :). Antras ir trečias variantai, mano nuomone, yra visiškai šūdini, nes pinigų jie kainuoja daug, o malonumo ir naudos - mažai. Tikslas - turėti auto, su kuria bus važinėjama 3-4 metus, tinkamai prižiūrint, o paskui - parduoti. Ką manot?