dsg7 - sausa sankaba, dsg6 - slapia - pirmau atveju "naudingumo kofiecientas" siek tiek geresnis, antru - komfortas/patikimumas (svelniau perjungineja, leciau devisi etc) 1.8 tsi fainas variklis jei minkyt tapke, bet as imciau dyzeli - parduodant auto tas 1.5kE sugrish atgal. "Night" parašė naujienų news:nctpdj$3u2$1@trimpas.omnitel.net... Teks keisti auto ne už ilgo (kalba apie naują) tai galvoju, ar vėl imti dyzelį ar ne? Klausimas su sąlyga, kad kuro kaina/suvartojimas nėra aktualus. Šiaip imčiau dyzelį, bet benzas kažkiek pigesnis - t.y. už ta1,5k eur galėčiau kažką papildomo į komplektaciją įtraukti, nes biudžetas labai griežtai apibrėžtas. Šiaip dyzelinio variklio sukimo momentas džiugina net ir prie mažesnių kW. Ir dėžė - 6 vs. 7 laipsnių. Žodžiu gal kas vartojat - papasakokit. Benzininių variklių test-draivui neturi o kaip važiuoja dyzelis - ir taip žinau... Svarstomi modeliai: 2,0 TDI 110 kW DSG6 1,8 TSI 132 kW DSG7