Tema: Re: VAG'o dyzelis vs benzas
Autorius: Andrius
Data: 2016-03-24 14:34:08
Smagiau, smagiau. Reiktų pažiūrėt kreives to 1,8, bet 2,0tfsi (mk6 gti 
dsg) torko piką turi prie 1850rpm berods ir išlaiko iki 4,5-5k, tai 
važiuot galima pakankamai dinamiškai. Tik aišku prie dsg reikia 
priprast, tiksliau prisipratint, nes kai dažniau kamšty ramiai judi, 
paskui labai anksti įjungia aukštesnę pavarą ir ties 1,2-1,5k rpm tikrai 
yra lagas jei reikia pvz kažkur įlyst greit. Normalūs automatai turi tą 
"plaukiojimą" ar kaip pavadint, kai apsukas pakelia nepriklausomai nuo 
greičio, o dsg tai kaip mechanika, "surakinta" visada. Bet prie dsg 
reikia lopetėlių prie vairo, nes jei taip staigiai prireikia, nesvarbu, 
kad esu "D" padėty, vistiek gali sužemint pavarą staigiai, nes be jų tai 
reikia perjungt i mechaninį režimą, tada sužemint ir t.t. Žodžiu 
prasitestuok tą 1,8tfsi, turėtu viskas ok būti :)

On 2016-03-23 13:52, Night wrote:
> Aišku, aš va ir galvojau, ar tikrai "benzas smagiau". Nes prieš
> dabartinę Škodą 2.0 TDI 103kW turėjau Legacy benzą - nu ten kW buvo
> daugiau, gal 120, bet nu byby ten ką smagiau - net nėra ką lyginti... Va
> dėl to ir lomkės.
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> news:nctuol$74s$2@trimpas.omnitel.net...
>> tai čia kalbo net nėra, kad benzas smagiau, jei tik yra galimybė.
>>
>> On 3/23/2016 1:10 PM, no wrote:
>>> kadangi važinėju su dyzeliu (2012 m. VW), labai džiaugiuosi,kai tik
>>> gaunu pavažiuoti su benzinu. Labiausiai patinka tylus variklio darbas.
>>> Dabar po 3 metų ir 100 tkm webasto pradėjo smirdėti ir dūminti labai.
>>> Iki tol 3 žiemas nei dūmelio, nei kvapelio.
>>
>