nu tai alfa gal nusipirko, biski pasitaise siulas. ne veltui nikas - jtdm varinkelis. bet cia laikinai. -- t. "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message news:neksvj$bcu$1@trimpas.omnitel.net... > bet kodekas nika pakeites tai jau darosi panashus i normalu. psichologas > kazin patarimu dave ar psichiatras? :D > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nekrhh$ac8$1@trimpas.omnitel.net... >> uzskaitau >> >> On 4/13/2016 9:37 AM, jtdm wrote: >>> kaip taisykle cia naturalus refleksas ir atsakas. tie visi mocai - >>> lakunai gatvese yra mazdaug tas pats, kas dalbakai ant dviraciu >>> nardantys tarp pesciuju kokiam nors parke, kur vaikstineja visokiu - >>> senu, vaiku, moteru, su sunim ir t.t. kai ramiai atsargiai pravaziuoja, >>> niekam nemaiso, tai nera problemu, bet kai lekia kiek eina milimetrovkem >>> - tai nenormalu. jis lekia tai sau, bet pavoju kelia visiems aplinkui. >>> ir kaip taisykle, isvaziaves i ilga trasa, jis jau taip nebemina, nes >>> nera pointo, nieks nemato, atsibosta, pavargsta. >>> bet parke tarp zmoniu - ahujienas malonumas jam. ir jauciasi teisus. tas >>> pats su mocais. duok dieve lietuvoj keli procentai juos naudoja kaip >>> transporto priemone. britva ir cioperis be dusles - ne transporto >>> priemones, ir su vienu ir su kitu prasikeiksi nuvaziaves bent kiek >>> daugiau. tai pakazucha, kuri daroma nepaisant nei sveiko proto, nei KET, >>> nejauciant jokios atsakomybes pries kitus. >>> asmenine patirtis - jau kelis kart vaziuojant vienintele lietuvos >>> magistrale stebimas reiskinys: pralekia grupele (2-3-4) greiciu taip >>> mazdaug +100kmh nuo leistino. po 5-10 minuciu pravaziuoju juos >>> stovincius kelkrasty. ir taip kartojasi istisa kelione per lietuva 5-6 >>> kart. >>> normalus mocas, skirtas susisiekimui - retenybe, toki pamatyt retas >>> atvejis, nes lietuvoj tai turi mazai prasmes. visi britvininkai ir >>> cioperininkai vazineja gatvemis nes yra ubagai visom prasmem - turetu >>> pinigu ir laiko savo 'hobiui' - uzsiimtu tuo tam skirtoje vietoje, kur >>> realaus malonumo ir galimybiu jam - nepalyginamai daugiau. bet gi tam >>> reikia ir pinigu, ir laiko ir sugebejimu. uzsukt rankena iki galo nuo >>> sviesoforo - pigiau ir paprasciau. ir atrodo 'kietai'. o is tikruju >>> atrodo ziauriai apgailetinai. nes salia to, jie dar ir proto ubagai, nes >>> tos nesamones kuriom jie uzsiima yra ne kas kita, kaip pati >>> primityviausia saviraiskos forma, dar blogiau uz dazyta skiautere pas >>> panka, buduliu treningus us trim juostelem, hipsteriu visas nesamones ir >>> visas kitas 'pseudo kulturas', kurios visos baigiasi tuo paciu - >>> saviraiska per isvaizda. nes kazkam daugiau nera intelekto, proto, >>> sugebejimu, ziniu ir noro. tustuma. >>> britvos vieta - lenktyniu ziede, as asmeniskai isvis nesuprantu, kodel >>> tai yra laikoma 'legalia transporto priemone' ir ja leidziama vazinet >>> gatvemis. tai tas pats kas kartingas is ziedo atitemtas i gatve. >>> iki normalaus moto-megejo tai daugumai kietiaku labai toli shudais >>> plaukti. pas dauguma motociklas po klynu - cigaretes penkiolikamecio >>> dantyse analogija. elgesys, 'supratimas' ir 'kultura' - atitinkami. >>> >>> On 2016.04.12 16:27, Yvl wrote: >>>> kaip taisykle - "nekencia" visokie vadybininkai su troikem ir >>>> periodiskai bando "padragint" prie sviesoforo. klounai. >>>> >>>> >>>> "budulis vulgaris" wrote in message >>>> news:neimhc$iig$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2016-04-12 12:15, Yvl rase: >>>>> eik susirask dB normas, tada susirask matavimo metodikas, o tada >>>>> nusivalyk putas ir isgerk ramuneliu arbatos. sako padeda. >>>> >>>> O paskui motopederastai stebisi kodel visi ju nekencia. Atidziau >>>> pasiziurekite i save ir pamatysite priezastis. >>> >>