oj kaip tu toli nuo realybes, sapnuose taip gyvena, arba gyvena (jei taip galima vadinti gyvenimu) uzniuchinti alfonciukai. Nieks nesako kad lekt mieste 2x greiciu ar su kriokiancia pirda yra gerai, bet gal nereikia tu krastutinumu, pilna aplink ir kitokiu spalvu, netik juoda/balta. "default" <no@mail.here> wrote in message news:nelmkc$qhn$1@trimpas.omnitel.net... > Skandinavai, austrai, šveicarai kažkodel taip ir gyvena, negirdeti kad į > savižudžių topus patektų ko nepasakysi apie mus. Čia dar nuo sovietų > laikų kažkoks kompleksuotas gyvenimo stilius pas mus likęs gal kada ir > išaugsim. > > On 2016.04.13 17:17, 911 wrote: >> bet tai kurva kaip nuobodu butu gyvent kai aplink tik juoda ir balta? >> kaip tu dar nenusizudei? vaistus kokius vartoji? >> >> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message news:nekpf5$949$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip taisykle cia naturalus refleksas ir atsakas. tie visi mocai - >>> lakunai gatvese yra mazdaug tas pats, kas dalbakai ant dviraciu >>> nardantys tarp pesciuju kokiam nors parke, kur vaikstineja visokiu - >>> senu, vaiku, moteru, su sunim ir t.t. kai ramiai atsargiai pravaziuoja, >>> niekam nemaiso, tai nera problemu, bet kai lekia kiek eina milimetrovkem >>> - tai nenormalu. jis lekia tai sau, bet pavoju kelia visiems aplinkui. >>> ir kaip taisykle, isvaziaves i ilga trasa, jis jau taip nebemina, nes >>> nera pointo, nieks nemato, atsibosta, pavargsta. >>> bet parke tarp zmoniu - ahujienas malonumas jam. ir jauciasi teisus. tas >>> pats su mocais. duok dieve lietuvoj keli procentai juos naudoja kaip >>> transporto priemone. britva ir cioperis be dusles - ne transporto >>> priemones, ir su vienu ir su kitu prasikeiksi nuvaziaves bent kiek >>> daugiau. tai pakazucha, kuri daroma nepaisant nei sveiko proto, nei KET, >>> nejauciant jokios atsakomybes pries kitus. >>> asmenine patirtis - jau kelis kart vaziuojant vienintele lietuvos >>> magistrale stebimas reiskinys: pralekia grupele (2-3-4) greiciu taip >>> mazdaug +100kmh nuo leistino. po 5-10 minuciu pravaziuoju juos >>> stovincius kelkrasty. ir taip kartojasi istisa kelione per lietuva 5-6 kart. >>> normalus mocas, skirtas susisiekimui - retenybe, toki pamatyt retas >>> atvejis, nes lietuvoj tai turi mazai prasmes. visi britvininkai ir >>> cioperininkai vazineja gatvemis nes yra ubagai visom prasmem - turetu >>> pinigu ir laiko savo 'hobiui' - uzsiimtu tuo tam skirtoje vietoje, kur >>> realaus malonumo ir galimybiu jam - nepalyginamai daugiau. bet gi tam >>> reikia ir pinigu, ir laiko ir sugebejimu. uzsukt rankena iki galo nuo >>> sviesoforo - pigiau ir paprasciau. ir atrodo 'kietai'. o is tikruju >>> atrodo ziauriai apgailetinai. nes salia to, jie dar ir proto ubagai, nes >>> tos nesamones kuriom jie uzsiima yra ne kas kita, kaip pati >>> primityviausia saviraiskos forma, dar blogiau uz dazyta skiautere pas >>> panka, buduliu treningus us trim juostelem, hipsteriu visas nesamones ir >>> visas kitas 'pseudo kulturas', kurios visos baigiasi tuo paciu - >>> saviraiska per isvaizda. nes kazkam daugiau nera intelekto, proto, >>> sugebejimu, ziniu ir noro. tustuma. >>> britvos vieta - lenktyniu ziede, as asmeniskai isvis nesuprantu, kodel >>> tai yra laikoma 'legalia transporto priemone' ir ja leidziama vazinet >>> gatvemis. tai tas pats kas kartingas is ziedo atitemtas i gatve. >>> iki normalaus moto-megejo tai daugumai kietiaku labai toli shudais >>> plaukti. pas dauguma motociklas po klynu - cigaretes penkiolikamecio >>> dantyse analogija. elgesys, 'supratimas' ir 'kultura' - atitinkami. >>> >>> On 2016.04.12 16:27, Yvl wrote: >>>> kaip taisykle - "nekencia" visokie vadybininkai su troikem ir >>>> periodiskai bando "padragint" prie sviesoforo. klounai. >>>> >>>> >>>> "budulis vulgaris" wrote in message >>>> news:neimhc$iig$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2016-04-12 12:15, Yvl rašė: >>>>> eik susirask dB normas, tada susirask matavimo metodikas, o tada >>>>> nusivalyk putas ir isgerk ramuneliu arbatos. sako padeda. >>>> >>>> O paskui motopederastai stebisi kodėl visi jų nekenčia. Atidžiau >>>> pasižiūrėkite į save ir pamatysite priežastis. >>> >> >