Tema: Re: Pyrdos be duslių
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-13 15:35:02
nu taip mazdaug visa dauguma krupciojanti ir keikianti tokius asocialus
kaip tu, yra nenormalus. o vat grupele vaikystej apleistu chuliganu ant
motociklu - patys normaliausi. siaip jautrumas yra normalu, jei ka.
vaikai tokie gimsta jau. seni tokie mirsta. o tokie kaip tu peza
demagogijas kai jiems patogu. nejautrus matai. bet uztenka paziuret per
siaurai prisimerkus, zodi nepatikusi pasakyt - ir jau plevesuoja visom
skiauterem banda subegus - 'ka yra', 'kas nepatinka', 'chiulpk byby' ir pan.