Įgaliotinio reik klaust apie bėdas, jis ten specializuojas ant bnv. Jei tingėsi viską skaityt - tai reziume: geras ir smagus, bet nepigiai išlaikomas. Pas mane xd, šitų 535 nebūna, tik 530. Dėl Lt rinkos nieko nepasakysiu, kai ieškojau tai Lt brangiausias buvo brc už 14k gal - fokiečiuose nuo tiek tik prasideda kainos. Bet užteko po aikštelę pasisukiot kad suprast jog atvyniotas nuo bbžino kiek. Nu aš ten norėjau visko kad būtų daug, tai mobile.de atsifiltravus likdavo tik keliolika vienetų pasirinkime. Išlaikymas - po tajotos tai toks apybaisis. Pramyniau virš 30k per metus. Teko palopyt šį bei tą: vairo traukės antgalis, kondyškės radijatorius, keušai, tepalo aušintuvas, akumuliatorius, webastos siurbliukas, sklendės, antenos stiprintuvas (čia bėda pas visus universalus, drėgmės pagauna). Paskutinį kart profilaktiškai kardano guolį ir tą kažkokią kryžmės gumą pakeitė, nors kaip supratau dar px buvo, bet dėl visa ko. Dar galinio stiklo šildymas neveikia, reiks įgaliotinį vėl kada šnekint. Nu nėra taip kad nusipirkai ir pamiršai, aš kai mėgstu kad viskas būtų idealiai ir kaip priklauso - tai pakainuoja. Trumpai apie įspūdžius: zjb kibiras, visom prasmėm. Turiu bėdą dabar, visokie pasatai net šalia nestovi. Pats vairavimas, valinimas, sklandus ir protingas automatas - kartais net stebina, kaip jis bl žino ko aš noriu? Duodi biškį anglių, tai ir atleidus pats apsukas palaiko ties 2k, nes nu maža kas, gal vėl tuoj spirsiu per gazą? :D Nu rimtai, toks vaizdas, kad projektuotojam buvo vienintelė užduotis - padaryt kad valintų ir kelią laikytų, o visa kita jau po to. Apie įrangą: Vienas niuansas su sėdynėm - yra 3 tipų: paprastos, sportinės ir komfortinės. Sportinės paprastai eina su M paketu, pas mane jos ir buvo sudėtos. Ble žinok pypiec, keičiau į komfortines (+700€), nes nu nx tos sportinės nekomfortiškos konkrečiai, kažkaip toliau važiuojant šlaunų šonus spaudžia palei subinę (džinsų galinių kišenių kampukai tokie pastorinti būna). Nors nesu aš nei storas labai nei ką, bet vat man kažkaip netiko. Autonominis šildymas - labai gerai, greitai sušyla, praktiškai kaip benzas. O jei iš anksto taimerį nusistatai - vabše lafa. Audio - internetai sako kad standartinis toks šiaip sau (pats nebandžiau), užtat individual audio yra kažkas tokio, net normaliai atsukus niekas neplerpia, nebarška, surinkta standžiai ir suderinta. Ko dar norėčiau tai HUD (pagal atsiliepimus labai geras daiktas) ir adaptyvinio kruizo (nors šitas bbž ar labai reikalingas). Klimato veikimas gerai padarytas - žmona labai jautri kondyškei, tai dabar galiu pasakyt kad šitos problemos nebeliko visai - gali atskirai pasireguliuot kad šiltesnį orą per priekines angas pūstų, ac visą laiką on. Lango rasojimo daviklis irgi zjb. Tempomatas žmoniškai sumeistrautas - stipriau spustelėjus peršoka per 10kmh. Jei sumažini kokiais 30 ar daugiau - pats dar stabdžiais pristabdo, kad radaras nenupleškintų. Aš į žvejybas mėgstu pavažiuot, tai man HDC visai praverčia retsykiais, bet šitas tik pas xd yra. Ilgų šviesų asistas labai patogu, ypač jei užmiesty daugiau tenka pasimalt, realiai sakyčiau vienas iš būtinų fyčerų. Bixenonai, tamsėjantys veidrodėliai tai čia paliubomu gerai. Aij dar ką prisiminiau - šildomas vairas. Man sėdynės gali būt nešildomos, bet vairas būtinai, nemėgstu su pirštinėm vairuot kažkaip. Na ir apskritai, kur nebedi pirštu, ten matosi kad pragalvota, ne ant snarglių padaryta, kiekviena smulkmena savo vietą turi. Nėra tokių nesąmonių kaip pas pasatą - automato ričiagas P padėtyje užstoja klimato reguliavimo ratukus, turi riešus susukęs maigyt. Vienintelis ergonomikos praliotas tai kad vairas gana didelis ir užstoja posūkių indikatorius skydelyje, bet čia problema tik su sąlyga, jei esi netipinis bnv vadeliotojas ir naudoji posūkius :D DPF dar savo vietoj, rida 170+, duslintuvo galas švarutėlis, kaip benzo kokio ;] Žiūrėsiu kiek temps. Sąnaudos ~10 vidurkis. Vilniuj 12-15, užmiesty 7-9. Tapkė apysunkė. Buvau vieną kart gal 6 išlaužęs, bet taip važiuot ilgai tikrai nuobodu. 2016.04.19 15:06, Nevkurse rašė: > Sove cia savaitgali mintis i galva, kad butu visai nieko toki aparata > ivaldyt. Be to, kad didzioji dalis LT parduodamu nuriedeje bent puse > milijono - labai baisu islaikymo prasme? Jei rast dar gyva aparata, su > protu suvokiama rida? Kalba apie 525-530, dyzeli, automata, be jokiu > x-draivu. Spakainas, tu nuo Avensio and 535(?) perlipai - labai didelis > shokas? Pasiteisino vezimas is DE, ar vistiek belenkiek kiloeuru reikejo > Igaliotiniui sumoket? :)