Tema: Re: BMW E60
Autorius: news reader
Data: 2016-04-21 15:17:51
Buliaus ekskrementai. Passate nera jokiu bedu su P ir klimos valdymu,
specialiai pameginau dabar. Galvoju, kaip as 6 metus vazineju ir
nepastebejau. O jei ir butu tai desinys ratukas skirtas keleiviui. O ir
reguliuoti ten nieko nereikia - tam jinai ir klima. Net jeigu ir reiktu
reguliuoti tai dazniausiai riciagas buna ne ant P.

spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:
> Įgaliotinio reik klaust apie bėdas, jis ten specializuojas ant bnv.
> Jei tingėsi viską skaityt - tai reziume: geras ir smagus, bet nepigiai 
> išlaikomas.
> 
> Pas mane xd, šitų 535 nebūna, tik 530.
> Dėl Lt rinkos nieko nepasakysiu, kai ieškojau tai Lt brangiausias buvo 
> brc už 14k gal - fokiečiuose nuo tiek tik prasideda kainos. Bet užteko 
> po aikštelę pasisukiot kad suprast jog atvyniotas nuo bbžino kiek.
> Nu aš ten norėjau visko kad būtų daug, tai mobile.de atsifiltravus 
> likdavo tik keliolika vienetų pasirinkime.
> 
> Išlaikymas - po tajotos tai toks apybaisis. Pramyniau virš 30k per 
> metus. Teko palopyt šį bei tą: vairo traukės antgalis, kondyškės 
> radijatorius, keušai, tepalo aušintuvas, akumuliatorius, webastos 
> siurbliukas, sklendės, antenos stiprintuvas (čia bėda pas visus 
> universalus, drėgmės pagauna). Paskutinį kart profilaktiškai kardano 
> guolį ir tą kažkokią kryžmės gumą pakeitė, nors kaip supratau dar px 
> buvo, bet dėl visa ko. Dar galinio stiklo šildymas neveikia, reiks 
> įgaliotinį vėl kada šnekint.
> Nu nėra taip kad nusipirkai ir pamiršai, aš kai mėgstu kad viskas būtų 
> idealiai ir kaip priklauso - tai pakainuoja.
> 
> Trumpai apie įspūdžius: zjb kibiras, visom prasmėm. Turiu bėdą dabar, 
> visokie pasatai net šalia nestovi. Pats vairavimas, valinimas, sklandus 
> ir protingas automatas - kartais net stebina, kaip jis bl žino ko aš 
> noriu? Duodi biškį anglių, tai ir atleidus pats apsukas palaiko ties 2k, 
> nes nu maža kas, gal vėl tuoj spirsiu per gazą? :D Nu rimtai, toks 
> vaizdas, kad projektuotojam buvo vienintelė užduotis - padaryt kad 
> valintų ir kelią laikytų, o visa kita jau po to.
> 
> Apie įrangą:
> Vienas niuansas su sėdynėm - yra 3 tipų: paprastos, sportinės ir 
> komfortinės. Sportinės paprastai eina su M paketu, pas mane jos ir buvo 
> sudėtos. Ble žinok pypiec, keičiau į komfortines (+700€), nes nu nx tos 
> sportinės nekomfortiškos konkrečiai, kažkaip toliau važiuojant šlaunų 
> šonus spaudžia palei subinę (džinsų galinių kišenių kampukai tokie 
> pastorinti būna). Nors nesu aš nei storas labai nei ką, bet vat man 
> kažkaip netiko.
> Autonominis šildymas - labai gerai, greitai sušyla, praktiškai kaip 
> benzas. O jei iš anksto taimerį nusistatai - vabše lafa.
> Audio - internetai sako kad standartinis toks šiaip sau (pats 
> nebandžiau), užtat individual audio yra kažkas tokio, net normaliai 
> atsukus niekas neplerpia, nebarška, surinkta standžiai ir suderinta.
> Ko dar norėčiau tai HUD (pagal atsiliepimus labai geras daiktas) ir 
> adaptyvinio kruizo (nors šitas bbž ar labai reikalingas).
> 
> Klimato veikimas gerai padarytas - žmona labai jautri kondyškei, tai 
> dabar galiu pasakyt kad šitos problemos nebeliko visai - gali atskirai 
> pasireguliuot kad šiltesnį orą per priekines angas pūstų, ac visą laiką 
> on. Lango rasojimo daviklis irgi zjb.
> Tempomatas žmoniškai sumeistrautas - stipriau spustelėjus peršoka per 
> 10kmh. Jei sumažini kokiais 30 ar daugiau - pats dar stabdžiais 
> pristabdo, kad radaras nenupleškintų.
> Aš į žvejybas mėgstu pavažiuot, tai man HDC visai praverčia retsykiais, 
> bet šitas tik pas xd yra.
> Ilgų šviesų asistas labai patogu, ypač jei užmiesty daugiau tenka 
> pasimalt, realiai sakyčiau vienas iš būtinų fyčerų.
> Bixenonai, tamsėjantys veidrodėliai tai čia paliubomu gerai.
> Aij dar ką prisiminiau - šildomas vairas. Man sėdynės gali būt 
> nešildomos, bet vairas būtinai, nemėgstu su pirštinėm vairuot kažkaip.
> 
> Na ir apskritai, kur nebedi pirštu, ten matosi kad pragalvota, ne ant 
> snarglių padaryta, kiekviena smulkmena savo vietą turi. Nėra tokių 
> nesąmonių kaip pas pasatą - automato ričiagas P padėtyje užstoja klimato 
> reguliavimo ratukus, turi riešus susukęs maigyt.
> Vienintelis ergonomikos praliotas tai kad vairas gana didelis ir užstoja 
> posūkių indikatorius skydelyje, bet čia problema tik su sąlyga, jei esi 
> netipinis bnv vadeliotojas ir naudoji posūkius :D
> 
> DPF dar savo vietoj, rida 170+, duslintuvo galas švarutėlis, kaip benzo 
> kokio ;] Žiūrėsiu kiek temps.
> Sąnaudos ~10 vidurkis. Vilniuj 12-15, užmiesty 7-9. Tapkė apysunkė. 
> Buvau vieną kart gal 6 išlaužęs, bet taip važiuot ilgai tikrai nuobodu.
> 
> 
> 2016.04.19 15:06, Nevkurse rašė:
>> Sove cia savaitgali mintis i galva, kad butu visai nieko toki aparata
>> ivaldyt. Be to, kad didzioji dalis LT parduodamu nuriedeje bent puse
>> milijono - labai baisu islaikymo prasme? Jei rast dar gyva aparata, su
>> protu suvokiama rida? Kalba apie 525-530, dyzeli, automata, be jokiu
>> x-draivu. Spakainas, tu nuo Avensio and 535(?) perlipai - labai didelis
>> shokas? Pasiteisino vezimas is DE, ar vistiek belenkiek kiloeuru reikejo
>> Igaliotiniui sumoket? :)
>