2008 530 173kw lietuvoj 4 metai nuo 100k tikru. Dabar 200k Labai pilnas, realiai tik nightvision, dvigubu langu, ir masazo nera. Pirmi du metai fantastika, jokiu gedimu tik saliarka pilk ir mink. Paskui is leto prasidejo. Vairuotojo duru prisoske. Vairo kolonele. Bagazines dangcio hidraulika nebelaike (nupirkta is sroto sugedo vel po metu). Akumas. Vaziuokle kazkas prieki bildent pradejo = ~500EUR. ties 170kkm DPF + termostatai+ dar kazkokios smulkmes= ~500EUR. pernai ~180kkm vazuokle gale + kardano guma + daug smulmenu + vairolazde =~700 EUR. Ne per seniausiai pakaitinimo zvakes + antenos stiprintuvas + parktronikas + antifriza pradejo leisti. Pradejo pist prota keleivio duru prisoske Jeigu pirkt dar karta tai HUD - butinai Komfortines sedynes - butinai Puoduku laikikliai - butinai Panorama - smagu sviesu salone Aktyvus kruizas - px, pazaidi ir pamirsti, gal kokioj vokietijoj pasiteisintu Begiai ant vairo - 50/50 jeigu yra gerai - nera galima isgyvent Hidrauline bagazine - patogu - bet kai sugenda tai nx. On 19/04/16 15:06, Nevkurse wrote: > Sove cia savaitgali mintis i galva, kad butu visai nieko toki aparata > ivaldyt. Be to, kad didzioji dalis LT parduodamu nuriedeje bent puse > milijono - labai baisu islaikymo prasme? Jei rast dar gyva aparata, su > protu suvokiama rida? Kalba apie 525-530, dyzeli, automata, be jokiu > x-draivu. Spakainas, tu nuo Avensio and 535(?) perlipai - labai didelis > shokas? Pasiteisino vezimas is DE, ar vistiek belenkiek kiloeuru reikejo > Igaliotiniui sumoket? :)