ko čia kabinėjiesi prie sąžiningų verslinykų, gi parašyta - rida tikrai. On 6/10/2016 1:51 PM, razumas wrote: > Dalinuosi informacija > > http://autoplius.lt/skelbimai/opel-vivaro-2-0-l-vienaturis-2010-dyzelinas-4808915.html > > pagamintas 2010-06 > 2015.01.28 vokieciuose 313 000 km > 2015.11.09 lietuvoje 183 000 km > Siandien 198 000 km > > atvyniota tarp 150 - 180 kkm. > numanoma rida 380 000 km > ---- > > > tikrinau kita busa. > > pagamintas 2008.05 > 2014.05.16 - Vokieciuose 308 000 km > 2014.09.03 - Lietuvoje 192 000 km > Siandien 220 000 km > > atsukta 120 000km. > numanoma rida 340 000 km > ---- > > http://autoplius.lt/skelbimai/opel-vivaro-2-0-l-komercinis-2009-dyzelinas-4586197.html > > Pagamintas 2009.10 > pirktas ir aptarnautas Lietuvoje. > siandien 390 000 km > Su situo busu vaziavo vairuotojai keistis i Europa. Salonas pavarges, labai > nesiklausinejau. > Bet realiai rida turetu buti po 100 000 km per metus minimum (asmenine > patirtis) Tai tiketina, kad rida turi tempti link 600-700 kkm. > Ba ir ta skoda kur garsiai nuskambejo per Lietuva irgi keitesi > dalneboiscikai (zhalto pateikta informacija) buvo geru metu, bet su 800 k > rida. > > > Persas isvada, kad reali keleivinio buso rida Vokietijoje per metus yra apie > 50-60 000 km. > Lietuvoje pirktu automobiliu rida gali tik primesti is lemputes. > > > reziume: nepatingekit pasitikrinti per dilerius paskutinio serviso (mano > atveju dvi masinos tikrintos is Vokieciu, viena is austru). > tikrinau per Lautra motors, Sostena ir AutoVici. > > -- > > razumas > >