2016.06.10 20:51, markatas rašė: > Cia fignia, yra priziurimas Sprinteris, spidometras rodo ~170 kkm, ir > tikrai nesuktas, bet viena smulkmena - tikrai jau antras ratas, nes su > iki 100 kkm rida pirko ir jau antra rata patys daro (ir to neslepia), > tiesa varikli su deze jau pasikeite. neuzskaitau. tik kebulas ir suka ta antra rata. > 2016.06.10 13:51, razumas rašė: >> Dalinuosi informacija >> >> http://autoplius.lt/skelbimai/opel-vivaro-2-0-l-vienaturis-2010-dyzelinas-4808915.html >> >> >> pagamintas 2010-06 >> 2015.01.28 vokieciuose 313 000 km >> 2015.11.09 lietuvoje 183 000 km >> Siandien 198 000 km >> >> atvyniota tarp 150 - 180 kkm. >> numanoma rida 380 000 km >> ---- >> >> >> tikrinau kita busa. >> >> pagamintas 2008.05 >> 2014.05.16 - Vokieciuose 308 000 km >> 2014.09.03 - Lietuvoje 192 000 km >> Siandien 220 000 km >> >> atsukta 120 000km. >> numanoma rida 340 000 km >> ---- >> >> http://autoplius.lt/skelbimai/opel-vivaro-2-0-l-komercinis-2009-dyzelinas-4586197.html >> >> >> Pagamintas 2009.10 >> pirktas ir aptarnautas Lietuvoje. >> siandien 390 000 km >> Su situo busu vaziavo vairuotojai keistis i Europa. Salonas pavarges, >> labai >> nesiklausinejau. >> Bet realiai rida turetu buti po 100 000 km per metus minimum (asmenine >> patirtis) Tai tiketina, kad rida turi tempti link 600-700 kkm. >> Ba ir ta skoda kur garsiai nuskambejo per Lietuva irgi keitesi >> dalneboiscikai (zhalto pateikta informacija) buvo geru metu, bet su 800 k >> rida. >> >> >> Persas isvada, kad reali keleivinio buso rida Vokietijoje per metus >> yra apie >> 50-60 000 km. >> Lietuvoje pirktu automobiliu rida gali tik primesti is lemputes. >> >> >> reziume: nepatingekit pasitikrinti per dilerius paskutinio serviso (mano >> atveju dvi masinos tikrintos is Vokieciu, viena is austru). >> tikrinau per Lautra motors, Sostena ir AutoVici. >> >> -- >> >> razumas >> >> >