Tema: Re: Opel Insignia 2,0 CDTI 2009 metų
Autorius: Doxlas
Data: 2016-06-17 09:14:51
Ten yra gaidiška detalė - tarpinė tarp tepalo siurblio ir tepalo paėmėjo iš
poddono dugno. Kai ji nuo amžiaus sukietėja, siurblys ima siurbt orą vietoj
tepalo. Pakeitus detalę į pataisytą, problemų nebelieka. Detalė kainuoja
apie 155 €. Draugas tikka kapiltalkę darė tokiai Insigniai, tik 2011 metų -
dėl tepalo badavimo užkalė variklis, lūžo alkūnė. Variklis ten Fiatinis, tik
va Opelis prikšo nagus prie tepalo paėmėjo, ir va rezultatas.
"[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message
news:njv0oa$t2m$1@trimpas.omnitel.net...
> a kas ten su tepalo siurbliu? bene kaip vago 2.0 asele? ar te rimciau?
>
>
> "Tomas" wrote in message news:njutdm$s7g$1@trimpas.omnitel.net...
>
> motoras loterijinis del gaidisko tepalo siurblio, daugiau nera ten ka
> ziuret.
>
> "HH-HH" parašė naujienų news:njunnb$qhd$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki tautiečiai,
>
> sakykite, ką žiūrėti renkantis būtent tokių metų Opel Insignia 2,0 CDTI
> 2009 manualas. Kokios ligos? į ką atkreipti dėmesį ir pan?
> P.s.: mašina randasi Vokietijoje, turi visą serviso istoriją, reali
> rida, žinau kas buvo remontuota (bendradarbis vairuoja ją).
>
> Dėkavoju iš anksto :)