principe taip, bet pagrinde del to, kad tik isimauna ir neuzsispaudzia shriubu, kaip senam 1,9. Nes tam senam identiskas siurblys tik su ausele uzspaudimui. tabaluojasi laikui einant ir atsiranda nesandarumas. galima det ta sena siurbly uz 30 rubliu, tik ta ausi reik nupjaut, bo atsirado engineeringo impruvinimas ir ana netelpa. luzusios alkunes nemates niekad, paprastai pavelia tik keleta kaklu. "Doxlas" parašė naujienų news:nk04gr$5tv$1@trimpas.omnitel.net... Ten yra gaidiška detalė - tarpinė tarp tepalo siurblio ir tepalo paėmėjo iš poddono dugno. Kai ji nuo amžiaus sukietėja, siurblys ima siurbt orą vietoj tepalo. Pakeitus detalę į pataisytą, problemų nebelieka. Detalė kainuoja apie 155 €. Draugas tikka kapiltalkę darė tokiai Insigniai, tik 2011 metų - dėl tepalo badavimo užkalė variklis, lūžo alkūnė. Variklis ten Fiatinis, tik va Opelis prikšo nagus prie tepalo paėmėjo, ir va rezultatas. "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message news:njv0oa$t2m$1@trimpas.omnitel.net... > a kas ten su tepalo siurbliu? bene kaip vago 2.0 asele? ar te rimciau? > > > "Tomas" wrote in message news:njutdm$s7g$1@trimpas.omnitel.net... > > motoras loterijinis del gaidisko tepalo siurblio, daugiau nera ten ka > ziuret. > > "HH-HH" parašė naujienų news:njunnb$qhd$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki tautiečiai, > > sakykite, ką žiūrėti renkantis būtent tokių metų Opel Insignia 2,0 CDTI > 2009 manualas. Kokios ligos? į ką atkreipti dėmesį ir pan? > P.s.: mašina randasi Vokietijoje, turi visą serviso istoriją, reali > rida, žinau kas buvo remontuota (bendradarbis vairuoja ją). > > Dėkavoju iš anksto :)