Nu ten klientas su ryškiai degančia tepalo spaudimo lempa nuvažiavo 300 km. Teko ir bloko guoliavietes tvarkyti. "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:nk09d2$97i$1@trimpas.omnitel.net... > principe taip, bet pagrinde del to, kad tik isimauna ir neuzsispaudzia > shriubu, kaip senam 1,9. Nes tam senam identiskas siurblys tik su ausele > uzspaudimui. > tabaluojasi laikui einant ir atsiranda nesandarumas. > galima det ta sena siurbly uz 30 rubliu, tik ta ausi reik nupjaut, bo > atsirado engineeringo impruvinimas ir ana netelpa. > > luzusios alkunes nemates niekad, paprastai pavelia tik keleta kaklu. > > "Doxlas" parašė naujienų news:nk04gr$5tv$1@trimpas.omnitel.net... > > Ten yra gaidiška detalė - tarpinė tarp tepalo siurblio ir tepalo paėmėjo > iš > poddono dugno. Kai ji nuo amžiaus sukietėja, siurblys ima siurbt orą > vietoj > tepalo. Pakeitus detalę į pataisytą, problemų nebelieka. Detalė kainuoja > apie 155 €. Draugas tikka kapiltalkę darė tokiai Insigniai, tik 2011 > metų - > dėl tepalo badavimo užkalė variklis, lūžo alkūnė. Variklis ten Fiatinis, > tik > va Opelis prikšo nagus prie tepalo paėmėjo, ir va rezultatas. > > "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message > news:njv0oa$t2m$1@trimpas.omnitel.net... >> a kas ten su tepalo siurbliu? bene kaip vago 2.0 asele? ar te rimciau? >> >> >> "Tomas" wrote in message news:njutdm$s7g$1@trimpas.omnitel.net... >> >> motoras loterijinis del gaidisko tepalo siurblio, daugiau nera ten ka >> ziuret. >> >> "HH-HH" parašė naujienų news:njunnb$qhd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki tautiečiai, >> >> sakykite, ką žiūrėti renkantis būtent tokių metų Opel Insignia 2,0 CDTI >> 2009 manualas. Kokios ligos? į ką atkreipti dėmesį ir pan? >> P.s.: mašina randasi Vokietijoje, turi visą serviso istoriją, reali >> rida, žinau kas buvo remontuota (bendradarbis vairuoja ją). >> >> Dėkavoju iš anksto :) >