Tema: Re: Opel Insignia 2,0 CDTI 2009 metų
Autorius: Doxlas
Data: 2016-06-17 11:15:20
Nu ten klientas su ryškiai degančia tepalo spaudimo lempa nuvažiavo 300 km. 
Teko ir bloko guoliavietes tvarkyti.

"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message 
news:nk09d2$97i$1@trimpas.omnitel.net...
> principe taip, bet pagrinde del to, kad tik isimauna ir neuzsispaudzia 
> shriubu, kaip senam 1,9. Nes tam senam identiskas siurblys tik su ausele 
> uzspaudimui.
> tabaluojasi laikui einant ir atsiranda nesandarumas.
> galima det ta sena siurbly uz 30 rubliu, tik ta ausi reik nupjaut, bo 
> atsirado engineeringo impruvinimas ir ana netelpa.
>
> luzusios alkunes nemates niekad, paprastai pavelia tik keleta kaklu.
>
> "Doxlas"  parašė naujienų news:nk04gr$5tv$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Ten yra gaidiška detalė - tarpinė tarp tepalo siurblio ir tepalo paėmėjo 
> iš
> poddono dugno. Kai ji nuo amžiaus sukietėja, siurblys ima siurbt orą 
> vietoj
> tepalo. Pakeitus detalę į pataisytą, problemų nebelieka. Detalė kainuoja
> apie 155 €. Draugas tikka kapiltalkę darė tokiai Insigniai, tik 2011 
> metų -
> dėl tepalo badavimo užkalė variklis, lūžo alkūnė. Variklis ten Fiatinis, 
> tik
> va Opelis prikšo nagus prie tepalo paėmėjo, ir va rezultatas.
>
> "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message
> news:njv0oa$t2m$1@trimpas.omnitel.net...
>> a kas ten su tepalo siurbliu? bene kaip vago 2.0 asele? ar te rimciau?
>>
>>
>> "Tomas"  wrote in message news:njutdm$s7g$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> motoras loterijinis del gaidisko tepalo siurblio, daugiau nera ten ka
>> ziuret.
>>
>> "HH-HH"  parašė naujienų news:njunnb$qhd$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Sveiki tautiečiai,
>>
>> sakykite, ką žiūrėti renkantis būtent tokių metų Opel Insignia 2,0 CDTI
>> 2009 manualas. Kokios ligos? į ką atkreipti dėmesį ir pan?
>> P.s.: mašina randasi Vokietijoje, turi visą serviso istoriją, reali
>> rida, žinau kas buvo remontuota (bendradarbis vairuoja ją).
>>
>> Dėkavoju iš anksto :)
>