Jeigu as teisingai atsimenu (reiktu googlej pajieskoti grafiku : greicio vs kelias) tai blokuotu ratu grafikas yra toks ispustas pradzioj greitis krinta letai, bet kazkuriuo momentu labai smarkiai ir staigiai sustoja. tuo tarpu su ABS kreive tokia ilinkusi greitis pradzioj labai staigiai krinta bet veliau vis maziau ir maziau ir pabaigoje jis toks visai plokscias. Tai bendru atveju: bet kuriam taske greitis blokuotais ratais yra didesnis negu ABS. Bet blokuotu ratu stabdyno kelias yra trumpenis negu ABS (kiek nezinau). Galutinis rezultatas: su ABS susidurimo greitis yra mazensis ir diziausias pliusas kad su ABS automobilis yra valdomas. /Ged On 7/3/2016 7:43 PM, Sigitas wrote: > Internete radau teiginį: > > "Ant sniego ir žvirgždo maksimali stabdymo reikšmė pasiekiama visiškai > užblokavus ratus." > > Man keista, o gal čia yra tiesos - bijausi eksperimentuoti...:) > >