nu va taip kazkaip tai /Ged On 7/4/2016 12:02 PM, Ged wrote: > Jeigu as teisingai atsimenu (reiktu googlej pajieskoti grafiku : greicio > vs kelias) tai blokuotu ratu grafikas yra toks ispustas pradzioj greitis > krinta letai, bet kazkuriuo momentu labai smarkiai ir staigiai sustoja. > tuo tarpu su ABS kreive tokia ilinkusi greitis pradzioj labai staigiai > krinta bet veliau vis maziau ir maziau ir pabaigoje jis toks visai > plokscias. > Tai bendru atveju: bet kuriam taske greitis blokuotais ratais yra > didesnis negu ABS. Bet blokuotu ratu stabdyno kelias yra trumpenis negu > ABS (kiek nezinau). > > Galutinis rezultatas: su ABS susidurimo greitis yra mazensis ir > diziausias pliusas kad su ABS automobilis yra valdomas. > > > /Ged > > On 7/3/2016 7:43 PM, Sigitas wrote: >> Internete radau teiginį: >> >> "Ant sniego ir žvirgždo maksimali stabdymo reikšmė pasiekiama visiškai >> užblokavus ratus." >> >> Man keista, o gal čia yra tiesos - bijausi eksperimentuoti...:) >> >>