Imho nera tokiu nanotechnologiju kad sustabdytu prasidejusi rudyjimo procesa. Slenksciai isvis nupus is vidaus ir nieko jau nepadarysi. Mirties procesa galima kazkiek prailginti tepliojant visokiais dalykais, bet tuo arba uzsiimi pats, arba palieki kaip yra, nes kaip pats pastebejai tuo niekas nenori uzsiimti. Dar siulau apziuret mondeo galines arkas, ir siaip is apacios pamatyt nepakenktu. Turiu as toki mondeo kuri pervirinau is dyko buvimo ir del pasipraktikavimo, bet darbas toks tai galima sakyt beveik beprasmiskas ekonomine prasme. Realybej tai pradedi nuo surudyjusios verzles o viskas pasibaigia kapitaliniu remontu. "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message news:nlo0ag$6ru$1@trimpas.omnitel.net... > Reikia meistro Kaune(būtų geriau arčiau 6-to forto), kuris sutvarkytų ant > kėbulo atsirandančius rūdžių židinius(priekinio sparno apatinis kampas, > slenksčiuoe kai kur, užpakalinių posparnių briaunos... gal dar kur > pasimatys apžiūrint). Kitas mašinos stovis idealus nors mašina "Mondeo" > 2ltr 1998m(tikra rida 142t.km)... Tai parduoti tikrai negaliu...:). > Servisuose tokiom smulkmėm neužsiima arba siūlo dažyti visą detalę. Man > tiktų ir su penzeliu, tik noriu, kad pašalintų rūdis ir atitinkamai > paruoštų su kokiomis nors naujesnėmis technologijom(pvz. nano...:)). > > Pats neturiu jokių įrankių ir praktikos. > > Ačiū >