na praktika kaip praktika, bet apie rudis matau supranti kaip motera. jei jau judinisi rudis, tai reiskia kad reikia issveisti zymiai didedsni plota nei kad matosi is po dazu. tai reiskia kad dazymo reiks dar daugiau. labai daznai tas "daugiau" arteja iki pilno detales dazymo. mano galva tokios vertes auto pamaliavok su kokiu hamerito tipo dazais, kur viskas viename ir nesudaryk sau problemu ir kitiems galvos skausmo. kad ir gerai paruosta masina su pilnu dazymu paprastai islaiko iki dvieju metu, kol vel prasideda rudyjimas. dar zinoma priklauso kas gamino skardas, tai metalo paruosimas ir padengimas kazkiek itakoja nerudijima. na bet mondeikos atsparumas rudims artimas senojo opelio rudijimui. Kurmis "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message news:nlo0ag$6ru$1@trimpas.omnitel.net... > Reikia meistro Kaune(būtų geriau arčiau 6-to forto), kuris sutvarkytų ant > kėbulo atsirandančius rūdžių židinius(priekinio sparno apatinis kampas, > slenksčiuoe kai kur, užpakalinių posparnių briaunos... gal dar kur > pasimatys apžiūrint). Kitas mašinos stovis idealus nors mašina "Mondeo" > 2ltr 1998m(tikra rida 142t.km)... Tai parduoti tikrai negaliu...:). > Servisuose tokiom smulkmėm neužsiima arba siūlo dažyti visą detalę. Man > tiktų ir su penzeliu, tik noriu, kad pašalintų rūdis ir atitinkamai > paruoštų su kokiomis nors naujesnėmis technologijom(pvz. nano...:)). > > Pats neturiu jokių įrankių ir praktikos. > > Ačiū >