Tema: Re: Volvo V60 su 1.6 D2
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-07-27 09:49:08
ne apie virsyjima as kalbu. pats turiu dvi masinas. viena 77kw, kita 
170kw. greicio bent jau piktybiskai ir specialiai nevirsyju nei su 
viena. bet kadangi kabli turiu tik ant 77kw, tai daznai tenka uzmiesty 
pavaziuot 4 zmones + 4 dviraciai + bagazinej barachlo dar biski. nu tai 
su kiekvienu ilgesniu kalniuku tenka isjunginet tempomata ir zeminti 
pavaras, nes tiesiog uzdusta. todel sakyciau egzistuoja atvirkscias 
netgi principas - su silpnesniu varikliu as nuo kalno pagazuoju ir 
kazkiek virsyju greiti (jeigu srauto nera), tam kad uzvaziuociau i 
sekanti kalniuka pavaros neperjunges. tuo tarpu 170kw kaip kruizina 
90kmh uzstatytus 6-ta pavara taip ir laiko nieko nejausdamas, nesvarbu 
ar ilgas kalnas, ar status ar pakalne.

On 2016.07.27 09:42, Arj wrote:
> Jei pas mus tvarkingai greiti matuotu ir skalpuotu skandinaviskais
> tarifais jau nuo +1km/h virsijimo, tai ir 60kw per akis butu, nes "kur
> cia lekt, autobanu LT ner".
>
> "jtdm"  parašė naujienų news:nn9kgn$7q9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kontekstas paprastas. jeigu pilnai (pagal taisykles) pakrauta masina
> pradeda leteti ilgesneje ikalneje ir reikia zeminti pavaras, reiskia per
> silpnas variklis. taip grubiai is akies, vidutinio dydzio ir mases
> masinai 100kw yra ta riba. visokie 70kw gerai mieste ir vienam
> vaziuojant, bet vos tik pakrauni kanors ir uzmiesti reikia gaza
> paspausti biski, greit supranti, kad masina be variklio vairuoji.
>