Na, jei deze butu automatine, nereiketu rankom begiu jungt zemyn/aukstyn kalniukuose ir tempomatas neissijungtu. On 2016-07-27 09:49, jtdm wrote: > ne apie virsyjima as kalbu. pats turiu dvi masinas. viena 77kw, kita > 170kw. greicio bent jau piktybiskai ir specialiai nevirsyju nei su > viena. bet kadangi kabli turiu tik ant 77kw, tai daznai tenka uzmiesty > pavaziuot 4 zmones + 4 dviraciai + bagazinej barachlo dar biski. nu tai > su kiekvienu ilgesniu kalniuku tenka isjunginet tempomata ir zeminti > pavaras, nes tiesiog uzdusta. todel sakyciau egzistuoja atvirkscias > netgi principas - su silpnesniu varikliu as nuo kalno pagazuoju ir > kazkiek virsyju greiti (jeigu srauto nera), tam kad uzvaziuociau i > sekanti kalniuka pavaros neperjunges. tuo tarpu 170kw kaip kruizina > 90kmh uzstatytus 6-ta pavara taip ir laiko nieko nejausdamas, nesvarbu > ar ilgas kalnas, ar status ar pakalne. > > On 2016.07.27 09:42, Arj wrote: >> Jei pas mus tvarkingai greiti matuotu ir skalpuotu skandinaviskais >> tarifais jau nuo +1km/h virsijimo, tai ir 60kw per akis butu, nes "kur >> cia lekt, autobanu LT ner". >> >> "jtdm" parašė naujienų news:nn9kgn$7q9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> kontekstas paprastas. jeigu pilnai (pagal taisykles) pakrauta masina >> pradeda leteti ilgesneje ikalneje ir reikia zeminti pavaras, reiskia per >> silpnas variklis. taip grubiai is akies, vidutinio dydzio ir mases >> masinai 100kw yra ta riba. visokie 70kw gerai mieste ir vienam >> vaziuojant, bet vos tik pakrauni kanors ir uzmiesti reikia gaza >> paspausti biski, greit supranti, kad masina be variklio vairuoji. >> >