Tema: Re: Volvo V60 su 1.6 D2
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-07-27 16:54:19
bbž kas tai tavo lybrai, nebuvau su pasatu lietuvoj papuolęs į tokią 
situaciją. 81kW.

On 2016.07.27 09:49, jtdm wrote:
> ne apie virsyjima as kalbu. pats turiu dvi masinas. viena 77kw, kita
> 170kw. greicio bent jau piktybiskai ir specialiai nevirsyju nei su
> viena. bet kadangi kabli turiu tik ant 77kw, tai daznai tenka uzmiesty
> pavaziuot 4 zmones + 4 dviraciai + bagazinej barachlo dar biski. nu tai
> su kiekvienu ilgesniu kalniuku tenka isjunginet tempomata ir zeminti
> pavaras, nes tiesiog uzdusta. todel sakyciau egzistuoja atvirkscias
> netgi principas - su silpnesniu varikliu as nuo kalno pagazuoju ir
> kazkiek virsyju greiti (jeigu srauto nera), tam kad uzvaziuociau i
> sekanti kalniuka pavaros neperjunges. tuo tarpu 170kw kaip kruizina
> 90kmh uzstatytus 6-ta pavara taip ir laiko nieko nejausdamas, nesvarbu
> ar ilgas kalnas, ar status ar pakalne.
>
> On 2016.07.27 09:42, Arj wrote:
>> Jei pas mus tvarkingai greiti matuotu ir skalpuotu skandinaviskais
>> tarifais jau nuo +1km/h virsijimo, tai ir 60kw per akis butu, nes "kur
>> cia lekt, autobanu LT ner".
>>
>> "jtdm"  parašė naujienų news:nn9kgn$7q9$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> kontekstas paprastas. jeigu pilnai (pagal taisykles) pakrauta masina
>> pradeda leteti ilgesneje ikalneje ir reikia zeminti pavaras, reiskia per
>> silpnas variklis. taip grubiai is akies, vidutinio dydzio ir mases
>> masinai 100kw yra ta riba. visokie 70kw gerai mieste ir vienam
>> vaziuojant, bet vos tik pakrauni kanors ir uzmiesti reikia gaza
>> paspausti biski, greit supranti, kad masina be variklio vairuoji.
>>
>