Gente teko buti paveztam taksisto, kurio 2013 mersas turejo 460kkm ant skaitliuko. dirbama su juo dvi pamainos. -- T "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:nnv9n8$6pd$1@trimpas.omnitel.net... > nesitiki man lengvajai tokios ridos - cia gaunasi ~110kkm per metus - arba > po 500km/kiekviena darbo diena, kas yra dahuja. > Po tiek ir taksistai neprisuka. > > "markatas" parašė naujienų news:nnv4bg$42t$1@trimpas.omnitel.net... > > Va tika isvaziavo lietuviskas mersas 2012 E220 metu su lietuviska 214 kkm > rida ir su rida kituose kompuose 445 kkm ;). Varikli pries kelias dienas > jau > isidejo kita... > > markatas > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message > news:nntk82$kjm$1@trimpas.omnitel.net... >> nu cia prie lietuvisku 150 >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nntjra$ke7$2@trimpas.omnitel.net... >>> ir èia prie 150kkm? nxnx tada >>> >>> On 8/3/2016 11:15 PM, Alpa wrote: >>>> On 2016-08-03 22:28, 499 wrote: >>>>> Ziuriu 11-13 metu dyzelini b7, iki 150k ridos, kogero automata. I ka >>>>> ziureti perkant, ir kokie brangus remontai gali islysti? Aciu >>>>> >>>>> >>>> Ziureti istorija pas dyleri,bendra stovi,kaip dirba saltas ar >>>> nekarsi(galimos problemos su purkstukais),kaip dirba DSG.Is remontu >>>> EGR,isurbimo kolektorius ,droseline sklende,turbinos reguliavimo >>>> membrana,egr ausintuvo siurbliukas ir aispku DPF su jo davikliais. >>> >