Tema: Re: Perkant Passata b7
Autorius: markatas
Data: 2016-08-04 18:56:39
O ka papasakotum grupiokui, kuris kelis metus kiekviena darbo diena vazinejo 
Kaunas - Klaipeda? O tas mersas parveztas is Vokietijos ir lietuvos 
perekupai atsuke buvo rida. Po to prasimuse info per atstovybe - buves 
taksas ir apie rida atstovybe buvo informavus jau, tai nepavyko zmogaus 
nuliudinti :).

markatas

"Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
news:nnv9n8$6pd$1@trimpas.omnitel.net...
> nesitiki man lengvajai tokios ridos - cia gaunasi ~110kkm per metus - arba 
> po 500km/kiekviena darbo diena, kas yra dahuja.
> Po tiek ir taksistai neprisuka.
>
> "markatas"  parašė naujienų news:nnv4bg$42t$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Va tika isvaziavo lietuviskas mersas 2012 E220 metu su lietuviska 214 kkm
> rida ir su rida kituose kompuose 445 kkm ;). Varikli pries kelias dienas 
> jau
> isidejo kita...
>
> markatas
>
> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message
> news:nntk82$kjm$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu cia prie lietuvisku 150
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
>> news:nntjra$ke7$2@trimpas.omnitel.net...
>>> ir ?ia prie 150kkm? nxnx tada
>>>
>>> On 8/3/2016 11:15 PM, Alpa wrote:
>>>> On 2016-08-03 22:28, 499 wrote:
>>>>> Ziuriu 11-13 metu dyzelini b7, iki 150k ridos, kogero automata. I ka
>>>>> ziureti perkant, ir kokie brangus remontai gali islysti?  Aciu
>>>>>
>>>>>
>>>> Ziureti istorija pas dyleri,bendra stovi,kaip dirba saltas ar
>>>> nekarsi(galimos problemos su purkstukais),kaip dirba DSG.Is remontu
>>>> EGR,isurbimo kolektorius ,droseline sklende,turbinos reguliavimo
>>>> membrana,egr ausintuvo siurbliukas ir aispku DPF su jo davikliais.
>>>
>