On 03/08/16 22:28, 499 wrote: > Ziuriu 11-13 metu dyzelini b7, iki 150k ridos, kogero automata. I ka > ziureti perkant, ir kokie brangus remontai gali islysti? Aciu > > as visgi ziureciau daugiausiai kebula, kad nebutu mustas, o taip pat ir visokie akmenukai pridaro daug zalos. varikliai ten geri, o jeigu kas ir bus tai nesunkiai sutvarkysi. Velgi del DPF tai jau buvo mineta, kad nuo 12 metu techapziura reikalaus DPF. As isoperavau savo vienam pasatui DPF prie 240k ir tai jau skaitosi nemazai atlaike (isoperavimas 80e) del DSG - pravaziuoji visais rezimais ir aisku ar gera ar ne. Dar gali pasidometi ju kainomis srotuose jeigu blogiausias variantas ir prireiktu keisti. Pas mane DSG6 tai jos lygtai patvaresnes, pas B7 jau bus DSG7 greiciausiai. navarotu perdaug nesivaikyciau, jeigu ne trendline tai ten bus viskas ko reikia. Aisku paziureciau, kad bent jau butu sildomos sedynes. Atmesciau turbut 4motion ir reguliuojama pakaba. na ir gerai butu, kad butu is dilerio su pilna istorija ir bent minimalia garantija. Jeigu iki 150k ir kas 30k keisti tepalai tai butinai pereiti prie keitimo kas 15k. brangus remontai? o kas yra brangu perkant auto uz 12k? smagratis brangokas (paklausyk ar nebarska ant laisvu). Jeigu reiks tvarkyti galva ar deze tai irgi bus nepigu. tiesa, multimedijas su dideliais ekranais vagia.