2016.08.09 11:28, Dainiushas rašė: > turiu/turėjęs reikalų su 3vnt dujinių mašinų, visur tas pats. sakai su > ketvirta jau būtų laimė? :). Aišku, gali įjungt px nurašyt tai kaip > nedidelius nepatogumus už sutaupytas kapeikas, bet jei ne tai nu realiai > užpisa tie šūdai. aisku, kad uzpisa. todel, kad yra montuojamos dujos pagal poniatkes pas Slavas visokius, kai sudeda taip, kaip turi but - tada ir veikia taip, kaip ir turetu. turejau 3 pavyzdzius: vectra B su slanginem dujom. kaip idejo, taip VISISKAI nieko nedarant 4 metus atvazineta, iskaitant iki Graikijos kelione ant duju. jokiu filtru, jokiu lindimu prie reduktoriaus. ismesta auto su veikiancia duju iranga. laguna - slangines dujos, gaidys visiskas, visom prasmem. saab - sekvencines, sakykim neblogai, nes neisejo per CAN padaryt automatinio regulivimo, nors ir duju ir mahsinus ecu turi teoriskai veikt, bet realiai pats galiu pasikoreguot. sutaupyta apie 3-4kEUR (apie 80-90kkm ant duju, nepamenu tiksliai), kas man yra pinigai, vargo sakykim uz 750EUR irangos kaina + mano darbas, kuri vertinciau 250-300EUR dabar 50+% sansu, kad kitas auto bus nenudroztas benzas + dujos, nes alternatyvu uz tokius bendrus eksploatacijos pinigus kad ir kaip stengciausi nematau. prius gal. > On 8/9/2016 11:26 AM, fenix@w wrote: >> 2016.08.09 10:29, Dainiushas rašė: >>> nu tai įdėk, sureguliuok. Dar nepripjaustyk šlangų per kurias paskui >>> bėgs antifrizas. Neprivedžiok laidų šlangelių per kuriuos būtinai paskui >>> negali prie ko nors prieit. Ir taip toliau. NAHUI vienu žodžiu. >> >> kiekvienas turi savo asmenine patirti. >> >