nu tai tada verks klientai, kad neapsiima remontuot. man tai atrodo reikia mažiau mandravot ir daugiau žmoniškumo ir viskas kažkaip išsisprendžia. On 8/10/2016 4:15 PM, benamis wrote: > Tai nechuj apsiimt remontuot tada. Jeigu jau prasovei ir panasu, kad > nepavyks uzdirbti, tai savo saskaita suremontuoji ir didelem raidem > isirasai i zinyna kitam kartui, kad neimt tokiu karuciu. > > Jei iskaboje parasyta, kad kirpykla tai atejes bentjau tikiuosi, kad > nukirps ne kreivai ir iseisiu su nenukirpta ausimi... > > > "Dainiushas" wrote in message news:nof5ih$54j$1@trimpas.omnitel.net... > > nu bet realiai, yra servisas, yra murzius kuris moka sukt varžtus. dirba > už murziaus algą, klientas irgi moka kaip už murziaus darbą. Atvaro > kažkokį trabį, kurio niekas iki tol akyse nėra matęs, su kažkokiais > neaiškiais gremlinais, nu ir blet tikisi visame tame kontekste gaut apie > jo galima bėdas minimum habilituoto daktaro lygio įžvalgas :). > > > On 8/10/2016 2:59 PM, Zhiniukas wrote: >> Stiklinė yra dvigubai didesnė, nei turėtų būti. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nof4t6$4jq$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tu stiklinę matai apypilnę ar pustuštę? >>> >