jo jo, draugiskumas is servisu.. Didzioji dalis linke spresti ju paciu bedas kliento babkemis. Buvo karta patys del nezinojimo sugadine detale tai kiaules akis istate aiskino, kad mol cia taip buvo, o dabar pirk detale is sroto. Nu ir kiek ten gali su jais gincytis? Teko pirkt... Tiesa, pamenu viena atveji kai draugo omega tanagra megino prikelti. Prasikruso ten visokie elektrikai etc ir po poros dienu atidave, atsiprase, kad nepavyko sutaisyti ir nei cento nepaeme. Pasirodo buna ir taip:) "Dainiushas" wrote in message news:nof9r8$8d6$1@trimpas.omnitel.net... nu tai tada verks klientai, kad neapsiima remontuot. man tai atrodo reikia mažiau mandravot ir daugiau žmoniškumo ir viskas kažkaip išsisprendžia. On 8/10/2016 4:15 PM, benamis wrote: > Tai nechuj apsiimt remontuot tada. Jeigu jau prasovei ir panasu, kad > nepavyks uzdirbti, tai savo saskaita suremontuoji ir didelem raidem > isirasai i zinyna kitam kartui, kad neimt tokiu karuciu. > > Jei iskaboje parasyta, kad kirpykla tai atejes bentjau tikiuosi, kad > nukirps ne kreivai ir iseisiu su nenukirpta ausimi... > > > "Dainiushas" wrote in message news:nof5ih$54j$1@trimpas.omnitel.net... > > nu bet realiai, yra servisas, yra murzius kuris moka sukt varžtus. dirba > už murziaus algą, klientas irgi moka kaip už murziaus darbą. Atvaro > kažkokį trabį, kurio niekas iki tol akyse nėra matęs, su kažkokiais > neaiškiais gremlinais, nu ir blet tikisi visame tame kontekste gaut apie > jo galima bėdas minimum habilituoto daktaro lygio įžvalgas :). > > > On 8/10/2016 2:59 PM, Zhiniukas wrote: >> Stiklinė yra dvigubai didesnė, nei turėtų būti. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nof4t6$4jq$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tu stiklinę matai apypilnę ar pustuštę? >>> >