Na veiksmų seką gražiai surašei, bet kur kreiptis, kas gali visai tai tiesiom rankom padaryti? O alkūninio daviklį tai turbūt lengviausiai patikrinti, jeigu mirinėja tai ant kompo matytųsi, taip? "Kurmis" wrote in message news:nt0pt6$8p2$1@trimpas.omnitel.net... pradet gelezele tirkinti. purkstukai gali but geri. labiau link metalo isdilimo einama, tik konkreciai reiktu tikrinti. pradeti nuo velenelio(-iu) ir kompensatoriu. taip ieskant slieku, gali ir iki kapitalinio nueiti. aisku dar apatinis alkuninio daviklis neaisku ka paiso. buna del laidu iki jo arba pats daviklis mirineja. Kurmis "soul" <kazkas@kazkur.com> wrote in message news:nsvqv1$o3j$1@trimpas.omnitel.net... > > Rekomenduokit gerą dyzelistą servizą arba garažą Kaune arba aplink , kas > specializuojasi pumpadūsuose, 2.0 103KW > > Padreba ant laisvų, kartais susitampo variklis keliant sūkius. > Kiek variau nieks bėdų neranda, check'as kai nedega tai kažkaip sunkiai > sekasi visiems gedimą nustatyti. > O mokėt už diagnostiką, kai nieko neranda irgi ne fengšui. > Ta pati Auturą nekažką pagelbėjo, buvo pasiruošę purkštukus ant stendo > matuoti, bet pasijungė kompą rado korekcijas normos ribose tai nieko ir > nedarė. > Anot jų "specialistų" pumpadūsams normalus toks padrebėjimas, bet kažkaip > manęs tai neįtikino. > > Taigi gal gali kas iš forumiuko galit parekomenduot kur dar galima būtų > nuvaryti, kad ne tik diagnozuotų bet ir suremontuotų.