Yra du standartai. Vienas standartas 4 koja Ignition +12V, 7 koja Battery +12V Kitas standartas 4 koja Battery +12V, 7 koja Ignition +12V. Fordas vieną standartą naudoja, Pežo kitą. Atvirkščiai pajungus nusodino akumuliatorių. "Deivis" parašė naujienų news:nukoup$eab$1@trimpas.omnitel.net... Pvz VW įdėjus iš pažiūros vienodą grotuvą tai būna, nes įdedi iš automobilio su naujesne duomenų magistralės versija ir grotuvas negauna signalo, kad auto užgesintas, todėl budėjimo režimu su išjungtu ekranu nusodina. gydosi visokiais šynos perėjimais iš ebėjaus. Sniegas pretended : > Vakar išėmiau radiją, iš kitos mašinos įdėjau kitą. 17 valandą pastačiau > mašiną, 0:20 jau nėjo nei atrakinti, nei užvesti, akumuliatorius miręs. Su > sena radija tokios bėdos nebuvo. Ir kitoje mašinoje su ta radija, kurią > perdėjau bėdos nebuvo. Ar galų kitur ieškoti? Bėda atsirado tik perdėjus > radiją. Išėmiau iš Fokuso (Sony radija), įdėjau į Peugeot 307. -- Deivis [persona], Vilnius A5 3.0 V6 '12