On 2016.11.03 22:19, ejs wrote: > 2016-11-03 21:55, tst rašė: >> Kaip ir su greičio ribojimo kalneliais - jų formos įvertinimas ir >> optimalaus greičio parinkimas smegenų resursų suėda daugiau nei tiesiog >> perėjos/šalikelių stebėjimas, tad pagrindiniam tikslui dėl kurio jie >> statomi jų lieka netgi mažiau > > Sakykim gan atviras atviras prisipažinimas. > Aš tiesiog neturiu tų rožinių akinių per kuriuos žiūrint galima kažką teigiamo juose įžiūrėti. Jei vairuotojas aklas tai smūgis į kalniuką tikrai nepadės greitai sustabyti - jis net į tą perėją pažiūrės tik paskutiniu momentu, pirma gerai išsikeikęs. Juolab kalniukai by design yra ne tam, kad saugoti pėsčiuosius - jie visų pirma yra Pavlovo refleksų treniravimui saugant nuosavą mašiną, ir jį visai neblogai ištreniruoja - dėmesį sutelkia daugiausiai būtent į patį kalniuką kurį tiesa pasakius saugoti reikia mažiausiai :)