Perėjos turi būti kuo siauresnėse gatvės vietose ir su saugumo salele. Likusi darbo dalis – policijos atsakomybė. 2016.11.04 07:13, Aras rašė: > vės vietoseKokios alternatyvos? > > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:nvgfcm$7ue$1@trimpas.omnitel.net... >> Pritariu. Iškilios perėjos – neteisingai suprastas ir pritaikytas >> greičio mažinimo sprendimas. >> >> 2016.11.03 21:55, tst rašė: >>> On 2016.11.03 13:58, eSSas wrote: >>>> http://www.delfi.lt/auto/patarimai/griezti-automobiliu-greicio-ribojimai-daugiau-zalos-nei-naudos.d?id=72728358 >>>> >>>> >>>> Tai va - nemalkit sudo ir vaziuokit kartu su srautu ;-) >>>> >>> Kaip ir su greičio ribojimo kalneliais - jų formos įvertinimas ir >>> optimalaus greičio parinkimas smegenų resursų suėda daugiau nei >>> tiesiog perėjos/šalikelių stebėjimas, tad pagrindiniam tikslui dėl >>> kurio jie statomi jų lieka netgi mažiau >>> > >