Tema: Re: "Zero tolerance" spindesys ir skurdas
Autorius: KEdas
Data: 2016-11-04 12:02:40
Perėjos turi būti kuo siauresnėse gatvės vietose ir su saugumo salele. 
Likusi darbo dalis – policijos atsakomybė.


2016.11.04 07:13, Aras rašė:
> vės vietoseKokios alternatyvos?
>
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:nvgfcm$7ue$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pritariu. Iškilios perėjos – neteisingai suprastas ir pritaikytas
>> greičio mažinimo sprendimas.
>>
>> 2016.11.03 21:55, tst rašė:
>>> On 2016.11.03 13:58, eSSas wrote:
>>>> http://www.delfi.lt/auto/patarimai/griezti-automobiliu-greicio-ribojimai-daugiau-zalos-nei-naudos.d?id=72728358
>>>>
>>>>
>>>> Tai va - nemalkit sudo ir vaziuokit kartu su srautu ;-)
>>>>
>>> Kaip ir su greičio ribojimo kalneliais - jų formos įvertinimas ir
>>> optimalaus greičio parinkimas smegenų resursų suėda daugiau nei
>>> tiesiog perėjos/šalikelių stebėjimas, tad pagrindiniam tikslui dėl
>>> kurio jie statomi jų lieka netgi mažiau
>>>
> >