Čia Chrysleris. Apie plovimą tai čia Dainiushas pradėjo, aš tik dėl patikros klausiau. Šiaip istorija realiai ilga ten, bet jos eliminavimo tikslais dasikasiau iki abiejų galvų (viena iš jų po oro koliku) tai pagalvojau ta proga pasitikrint purkštukus. Nes kai dirba yra toks lengvas virpuliukas, lyg 1 cilindras nedirbtu teisingai. Pas V6 tokiu virpuliuku neturėtų būti. O pradžia buvo nuo to, kad sūkiai per dideli prie pilnai užsukto Idle Air varžto ir uždaryto IAV, oro niekur neprisigaudo, beliko tik patikrint ar kolektorius neskilęs ar tarpinė ne kiaura. Nu ir dar knocką pasikeisiu, nes būdavo viena kita klaida išlenda iš OBD, o jis irgi tarp galvų. "Zanas" parašė naujienų news:o23t6i$a0k$1@trimpas.omnitel.net... cia ne turbo, o kodel noras tuos purkstukus plauti atsirado? cia galant`as ? On 12/05/2016 04:16 PM, Shadowed wrote: > Papasakok kaip paziureti modifikacija, nes is tikro tai nezinau.... Gal > pades vaizdas: > > http://images.gtcarlot.com/pictures/38572651.jpg > > > > "Zanas" parašė naujienų news:o23smn$9jj$1@trimpas.omnitel.net... > > On 12/03/2016 07:01 PM, Shadowed wrote: >> Labas vakaras visiems, >> >> Gal kas patarsit, kur galima būtų Kaune ar apie Kauną (tarkim 100 km >> atstumu) priduot benzininius purkštukus patikrinti ? Elektriniai, iš >> 6G72 variklio. Gerai būtų ne už brangiai, nes ten 6 vnt... > > kuri ten modifikacija pas tave TT? > jei tt tai esu turejes daug reikalu su situ varikliu, sukaupes nemazai > ziniu, 3000gt.