Dabar jau sunku loginti, pirmiau reik surinkt... Prisegu vieną iš ankstesnių logų, ten yra su didesne temperatūra. O nauji bus kai gausiu tarpines. "Zanas" wrote in message news:o26qlt$lfa$1@trimpas.omnitel.net... palogink viska ta paty tik saltu varikliu ir su oro temperatura ir variklio temperatura is to logo ka pamaciau negerai lyg oro srauto matuokle blogus parodymus duoda "airvol" ir ilgesnis logas please pakol nepakils bent jau iki 50c On 12/06/2016 11:45 AM, Shadowed wrote: > > > "Zanas" parašė naujienų news:o260rs$5q0$1@trimpas.omnitel.net... > > knock labai lengva patikrinti pasijungus diagnostika lengvai stuktelk > per bloka mazdaug ten kur sensorius turetu uzregistruoti (patikrinta) > Sitam pasijungsiu oscilografa, bus tiksliausia. > > > del cilindru nedarbo pabandyk atjungineti darbo metu po viena cilindra > tikrai bus aisku jei vienas nedirba > Buvo minciu, bet pradziai su oru issiaiskint noriu. > > del oro pratekejimo paziurek fuel trim bank1 ir bank2 turetu buti > panasios reiksmes (cia ilgalaike kurio misinio matavimo lentele) > liambda1 ir 2. > turetu buti nei leand nei rich, jei skiriasi i viena ar i kita puse tada > mazdaug zinosi kurioje variklio puseje problema. > Prisegiau loga, gal bus panašu į tą ką sakai... > > > del per dideliu apsuku, nepamenu kaip sitame variklyje bet ten lyg stovi > vakuminis apsuku reguliavimas, paziurek ar nepastriges ir neprakiures > Vakuuminis reguliavimas autopilotui yra, ten viskas gerai. O taip idle > reguliuojasi su varžtu ir IAM (naujas ir tikrai veikia, tikrinau). > > oro srauto matuokle, ten kiek pamenu joje buna toks aliuminis "korys" > pries sensoriu, jei jis palankstytas delto gali apsukos kvailioti ir > variklis purtytis > Korys gražus visas matuoklis išplautas su atitinkama chemija. Dėl visa ko. > > galima pabandyti atjungus jy, tada variklis dirbs pagal "default > programa" turetu nesipurtiti. > Jei gerai pamenu užgesta... Tas pats būna ir numovus paėmimo vamzdį nuo > oro sklendės korpuso. Sklendės kurpusas irgi išplautas, dėl visako. > > ar stovi dujos ? – nėra ir niekada nebuvo, nu ir nebus. > jei taip man buvo patirtis nemaloni kai greziojo kolektoriu ikrito > dzindra ir palenke viena voztuva ko pasekoje prie zemu apsuku nedirbdavo > 1 cilindras pagazavus ir vaziuojant viskas ok. > > > > > > On 12/06/2016 10:35 AM, Tomas wrote: >> Man kiek teko susidurt su mitsubishio Vsheshiukem, babinos ten silpnos > budavo, dar kartais komutatorius, o pradeciau nuo to, kad pamatuociau > zhvaklaidzhiu varzhas, gal nekeisti laidai niekad? Kad purkshtukas ka > ishkrestu - nepasitaike, o turejau ju nemazhai. >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message > news:o25l68$tdp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Čia Chrysleris. Apie plovimą tai čia Dainiushas pradėjo, aš tik dėl > patikros >>> klausiau. Šiaip istorija realiai ilga ten, bet jos eliminavimo tikslais >>> dasikasiau iki abiejų galvų (viena iš jų po oro koliku) tai pagalvojau >>> ta >>> proga pasitikrint purkštukus. Nes kai dirba yra toks lengvas >>> virpuliukas, >>> lyg 1 cilindras nedirbtu teisingai. Pas V6 tokiu virpuliuku neturėtų > būti. >>> O pradžia buvo nuo to, kad sūkiai per dideli prie pilnai užsukto Idle >>> Air >>> varžto ir uždaryto IAV, oro niekur neprisigaudo, beliko tik patikrint ar >>> kolektorius neskilęs ar tarpinė ne kiaura. >>> Nu ir dar knocką pasikeisiu, nes būdavo viena kita klaida išlenda iš > OBD, o >>> jis irgi tarp galvų. >>> >>> >>> >>> >>> "Zanas" parašė naujienų news:o23t6i$a0k$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> cia ne turbo, o kodel noras tuos purkstukus plauti atsirado? >>> cia galant`as ? >>> >>> >>> On 12/05/2016 04:16 PM, Shadowed wrote: >>>> Papasakok kaip paziureti modifikacija, nes is tikro tai nezinau.... Gal >>>> pades vaizdas: >>>> >>>> http://images.gtcarlot.com/pictures/38572651.jpg >>>> >>>> >>>> >>>> "Zanas" parašė naujienų news:o23smn$9jj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On 12/03/2016 07:01 PM, Shadowed wrote: >>>>> Labas vakaras visiems, >>>>> >>>>> Gal kas patarsit, kur galima būtų Kaune ar apie Kauną (tarkim 100 km >>>>> atstumu) priduot benzininius purkštukus patikrinti ? Elektriniai, iš >>>>> 6G72 variklio. Gerai būtų ne už brangiai, nes ten 6 vnt... >>>> >>>> kuri ten modifikacija pas tave TT? >>>> jei tt tai esu turejes daug reikalu su situ varikliu, sukaupes nemazai >>>> ziniu, 3000gt. >>> >>