Tema: Re: Benzininiu purkstuku patikra
Autorius: Zanas
Data: 2016-12-06 11:37:00
knock labai lengva patikrinti pasijungus diagnostika lengvai stuktelk 
per bloka mazdaug ten kur sensorius turetu uzregistruoti (patikrinta)

del cilindru nedarbo pabandyk atjungineti darbo metu po viena cilindra
tikrai bus aisku jei vienas nedirba


del oro pratekejimo paziurek fuel trim bank1 ir bank2 turetu buti 
panasios reiksmes (cia ilgalaike kurio misinio matavimo lentele) 
liambda1 ir 2.
turetu buti nei leand nei rich, jei skiriasi i viena ar i kita puse tada 
mazdaug zinosi kurioje variklio puseje problema.

del per dideliu apsuku, nepamenu kaip sitame variklyje bet ten lyg stovi 
vakuminis apsuku reguliavimas, paziurek ar nepastriges ir neprakiures

oro srauto matuokle, ten kiek pamenu joje buna toks aliuminis "korys" 
pries sensoriu, jei jis palankstytas delto gali apsukos kvailioti ir 
variklis purtytis
galima pabandyti atjungus jy, tada variklis dirbs pagal "default 
programa" turetu nesipurtiti.

ar stovi dujos ?
jei taip man buvo patirtis nemaloni kai greziojo kolektoriu ikrito 
dzindra ir palenke viena voztuva ko pasekoje prie zemu apsuku nedirbdavo 
1 cilindras pagazavus ir vaziuojant viskas ok.





On 12/06/2016 10:35 AM, Tomas wrote:
> Man kiek teko susidurt su mitsubishio Vsheshiukem, babinos ten silpnos budavo, dar kartais komutatorius, o pradeciau nuo to, kad pamatuociau zhvaklaidzhiu varzhas, gal nekeisti laidai niekad? Kad purkshtukas ka ishkrestu - nepasitaike, o turejau ju nemazhai.
>
> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:o25l68$tdp$1@trimpas.omnitel.net...
>> Čia Chrysleris. Apie plovimą tai čia Dainiushas pradėjo, aš tik dėl patikros
>> klausiau. Šiaip istorija realiai ilga ten, bet jos eliminavimo tikslais
>> dasikasiau iki abiejų galvų (viena iš jų po oro koliku) tai pagalvojau ta
>> proga pasitikrint purkštukus. Nes kai dirba yra toks lengvas virpuliukas,
>> lyg 1 cilindras nedirbtu teisingai. Pas V6 tokiu virpuliuku neturėtų būti.
>> O pradžia buvo nuo to, kad sūkiai per dideli prie pilnai užsukto Idle Air
>> varžto ir uždaryto IAV, oro niekur neprisigaudo, beliko tik patikrint ar
>> kolektorius neskilęs ar tarpinė ne kiaura.
>> Nu ir dar knocką pasikeisiu, nes būdavo viena kita klaida išlenda iš OBD, o
>> jis irgi tarp galvų.
>>
>>
>>
>>
>> "Zanas"  parašė naujienų news:o23t6i$a0k$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> cia ne turbo, o kodel noras tuos purkstukus plauti atsirado?
>> cia galant`as ?
>>
>>
>> On 12/05/2016 04:16 PM, Shadowed wrote:
>>> Papasakok kaip paziureti modifikacija, nes is tikro tai nezinau.... Gal
>>> pades vaizdas:
>>>
>>> http://images.gtcarlot.com/pictures/38572651.jpg
>>>
>>>
>>>
>>> "Zanas"  parašė naujienų news:o23smn$9jj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> On 12/03/2016 07:01 PM, Shadowed wrote:
>>>> Labas vakaras visiems,
>>>>
>>>> Gal kas patarsit, kur galima būtų Kaune ar apie Kauną (tarkim 100 km
>>>> atstumu) priduot benzininius purkštukus patikrinti ? Elektriniai, iš
>>>> 6G72 variklio. Gerai būtų ne už brangiai, nes ten 6 vnt...
>>>
>>> kuri ten modifikacija pas tave TT?
>>> jei tt tai esu turejes daug reikalu su situ varikliu, sukaupes nemazai
>>> ziniu, 3000gt.
>>
>