ne pjezo boshiniai t.y. n20/n55/s55/n63tu/s63tu etc, pjezo buvo siemensiniai t.y. n54/n63/s63 (kuriu ten niolika kodu buvo) kurie kartu su HP pompom megdavo mirineti. pas boshines sistemas bedu su purkstukais ir pompom nebelabai, bet yra kitu bajeriu pvz tepalo pompos grandine ;) siaip jei imt tos kartos dyzelinius + benzininius motorus visgi n55 mano supratimu bus keliantis maziausiai problemu. "Dainiushas" wrote in message news:o3jd14$l3l$1@trimpas.omnitel.net... nu su paties ypač ridom tai px tos padangos irgi tie diskai. o tai I4 jau OK? Gi ten tie purkštukai pjezo pas visus kaip suprantu ne kažką. kaip ir lenciūgai. > >> o šiaip tai šalia pascato turbūt jau 435 reikia statyt, o tie turbūt ir >> 30k nesimėto? ir kaip ten pas BNW su variklEJs, baigėsi marazmai su >> grandinėm purkštukais hujukais ir kitais velniais? > > I6 pas bnv marazmais kazkaip taip baisiai nesirgo kaip I4. Kas del 435, > tai kaip pats gali paziuret, mobileje uz 30-35k ju netruksta. > Bet as vistiek nejamciau, nes toks spyd frykas nesu ir nesiruosiu uz > lemejonus perkaliot visokiu ten zieminiu R18 padangu beigi staPdziu > disku ir pan eksploatacines xernios. > O tada belieka banalus 428/420, o kadangi tai eiliniai kibirai su I4, > tai kaip ir nebeaisku, kodel man reikia butent jo, o ne tarkim to paties > pascato uz puse kainos. Jau vien TCO skirsis dvigubai.