Tema: Re: Passat CC 2009->
Autorius: Arnas
Data: 2016-12-25 19:24:27
ten trechios kartos valvetronicas nemaisyti su kokiu n62, pas pastaraji ten 
kazkoks promahas su ekscentriniu veleneliu tepimu ko pasekoj jie susidevi ir 
prasideda negeri dalykai.
pas velesnius valvetronicai nebekelia problemu. turbina gali pareiti 
absoliuciai visiem turbo motoram nesvarbu ar dyzelis ar benzas. nei pas n55 
(borg warner) nei pas n20 (mitsubishi) jos nera silpnos, abu motorai turi 
elektrines antifryzo pompas, taigi jei ECU galvoja kad uzhgesinus motora per 
karshta - pacirkuliuoja po uzgesinimo skysti ratu kuri laika, todel gali 
gesint kada nori ir kaip nori - turbinai tai nepakenks. Taip, naujos jos 
nepigios, bet jei jau pareina tikslingiau turbut butu restauruoti t.y. 
pakeisti tik sugedusia detale, nes jos parsiduoda su koliku, 
elektriniu/pneumatiniu wastegate'u, diverter vozhtuvu, kurie turbinai mirus 
nebus sugede :)


"Invertuota panda"  wrote in message news:o3oaja$j3$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/23/16 16:59, Arnas wrote:

> siaip jei imt tos kartos dyzelinius + benzininius motorus visgi n55 mano
> supratimu bus keliantis maziausiai problemu.

btw, o kaip pas ana reikala su valvetroniku ir kreukle? Apie bnv
valvetronika internetuose sklando visokiu prakeiksmu is serijos "serga
nepataisomom ligom". O kreukle ten irgi tvinskroline, nauja ar ne
2.6keur? Pareis, bus tragedija, nia?