ten trechios kartos valvetronicas nemaisyti su kokiu n62, pas pastaraji ten kazkoks promahas su ekscentriniu veleneliu tepimu ko pasekoj jie susidevi ir prasideda negeri dalykai. pas velesnius valvetronicai nebekelia problemu. turbina gali pareiti absoliuciai visiem turbo motoram nesvarbu ar dyzelis ar benzas. nei pas n55 (borg warner) nei pas n20 (mitsubishi) jos nera silpnos, abu motorai turi elektrines antifryzo pompas, taigi jei ECU galvoja kad uzhgesinus motora per karshta - pacirkuliuoja po uzgesinimo skysti ratu kuri laika, todel gali gesint kada nori ir kaip nori - turbinai tai nepakenks. Taip, naujos jos nepigios, bet jei jau pareina tikslingiau turbut butu restauruoti t.y. pakeisti tik sugedusia detale, nes jos parsiduoda su koliku, elektriniu/pneumatiniu wastegate'u, diverter vozhtuvu, kurie turbinai mirus nebus sugede :) "Invertuota panda" wrote in message news:o3oaja$j3$1@trimpas.omnitel.net... On 12/23/16 16:59, Arnas wrote: > siaip jei imt tos kartos dyzelinius + benzininius motorus visgi n55 mano > supratimu bus keliantis maziausiai problemu. btw, o kaip pas ana reikala su valvetroniku ir kreukle? Apie bnv valvetronika internetuose sklando visokiu prakeiksmu is serijos "serga nepataisomom ligom". O kreukle ten irgi tvinskroline, nauja ar ne 2.6keur? Pareis, bus tragedija, nia?