pas MB daznai dermantinas, bet visa kita tikrai taip, galima net VIN nedekodint, vistiek bus farsho zavalom "Arnas" parašė naujienų news:o3jh4g$nar$1@trimpas.omnitel.net... vazhineja ir bmw usa. su pilna klima (kai eu duhovke standarte), hifi audio, oda ir kt standarte, tai jo - bazinis usa F10/F30/Fxx tikrai kosTminis laivas palyginus su EU baze. Ir dar naujas jis pigesnis nei EU. buvo pamenu kazhkada botaniku kurie sake kad ten plastmases kitokios salione nu nors dalies kodas tas pats bet negram nu kitokias vistiek pagamina. prastesnes, nes vistiek tik negrai jas lies, nehuj daryt tokias kaip arijams is vokietijos. "Invertuota panda" wrote in message news:o3jao8$jve$1@trimpas.omnitel.net... On 12/23/16 11:08, Dainiushas wrote: > ne nu tai gal skiriasi, klausiu čia aš. Bet šiaip keista, nes EU kažkaip > labai tų liochu nedaug yr.... Nu tai kaip pagrinda turbut jama rusiska/arabiska/aziatiska ar dar kokia rinka. Su jais ir sharina. Kad kazka daro specialiai ES tai nelabai tikiu, su ju apsukom butu juodas monkes biznis. O USA yra atskiras pasaulis, su savais desniais, istatymais ir galu gale klientu preferencijom. Jei shlekusai europon stumtu ta pati USAi sukonstruota mesla, tai baigtusi kaip ir visiems kitiems, t.y. eitu nx. Pvz kodel toks kamris USA yra super topas, o visur kitur flopas? Jurpe ju net nebera. Arba tarkim nissan maxima? USA kaip pyrageliai, jurpe nieko nedomino ir galu gale neber. Arba net toks accordas - jurpe numiro, o USA gyvas ir sveikas. Va net VW suprato, kad su jurpiniu modeliu jiem USA bus shudas, o su USA skirtu modeliu jurpe bus shudas. Todel USA vazineja pascatai, kurie primena konstruktoriu is Polo ir Golf4, su primityviu kondishinu su rankenelem, primityvia elektronika etc, bet uztat su skardine oda kur momentaliai suprakaituoja nugara ir dafiga dideli. Jurpinis pascatas palygint su juo yra kosTminis laivas.