2016.12.27 13:38, alias rašė: > ačiū už labai išsamų atsiliepimą! > > On 2016-12-27 11:30:33 +0000, fenix@w said: >> pliusai: kasko nereikia, ekonomiskas pagal mano vaziavima (labiau >> sportininkas), traukia nuo zemu apsuku, jei tiksliai tai turba uzpucia >> nuo 1550rpm, civiliniam vaziavimui idealiai tinka, daug pasirinkimo su >> kozha-rozha, apsukos kreiseriniu greiciu pvz 120 yra tik apie 2800rpm, >> matomumas geras, sedynes ir sedejimo padetis geros probleminei >> nugarai, varikliai benzai siaip neprobleminiai, turbos neproblemines, >> prosvaisa pakankama, as esu 187, gale vietos uztenka tokio pat ugio >> zmogui, pas mane liukko nera, tai ir lubu uztenka. variklio kompas >> pakanakmai daug kvykia, is pradziu galvojau, kad trukumas, bet >> ilgainiui visokie mulkus gedimai gan neblogai raportuojami, pradedant >> perdegusiomis lemputemis, baigiant "gearbox failure" (realiai buvo >> holo daviklis parejes), kas is karto motyvuoja gaudyt problemas. daug >> detaliu nuo opel (pvz filtrai visokie ir pan.), vzaziuokle ir >> vairavimas tai gan smagus. ne bmw, bet man asmeniskai smagumo teikia. >> dar pliusas, kad pvz 2007m uz 5k EUR saab iseina padorus, o uz tiek >> piningu su atitinkama traukos, smagumo, komforto ir bendro TCO >> nebaisiai yra alternatyvu. >> >> minusai: iki 2007m salonai traska, saab originalios detales brangesnes >> uz tas kur nuo opel, vaziuokle per kieta, po 2007 sako minkstesne, >> automatine deze aisin, tai ne pati geriausia patogumo prasme, 5 >> pavaros tik, bet sako ir negriuna baisiai, traukos nuo 3500-4000rpm >> nebelieka (pas mane 129kw versija), mieste nebaisiai ekonomiskas, bet >> jei lyginans su 110kw 2,0 accord AT, tai ekonomiskesnis, garso >> izoliacijos nuo kelio galetu buti daugiau, nors uz bet kuri ne premium >> japona tai geriau, diagnostika tik su tech2, kuri ne kiekvienas >> garazas turi, vaziuokle ne pati stipriausia, ten kur opel vectra >> palikta (prieki lyg), tai silpniau laiko. nuvertejimas nekazka, >> egzotika vienok, specializuoti srotai vilniuj yra realiai 2, tai jei >> riekia probleminio mazgo - pigiai neprasisuksi, jie zino kas ir po >> kiek, provincijoj turesi ieskot. >> >> bendrai paemus - accord 2005m butu siek tiek geresne mashina, tik jie >> brangesni 30-50%, nera tokie ergonomiski, ekonomiski ir patogus. > > dar: tepala turesi pilt TIK sintetini ir TIK geriausia. pas mane nuejo turba, tai itarima turiu ant tepalo, siuo atveju pas japona atmosferika butu totaliai px viskas. dar apie ergonomika: siaip teigima, galima vaziuot i ilgas keliones, niekas nevargina. tik kai kas neapmastyta, pvz bagazniko atidarymas tik su raktu nuo 2007m...