nu supratau. revitalizantais viską matyt tepat... On 12/28/2016 12:17 PM, Signalizacija wrote: > o kam keist jei storio per akis uztenka? Kam keist gumas jei su jom > viskas ok, pagalves jei jos nesuplyšusios, termostatus, jei temperatura > kaip ikalta? > > On 2016.12.28 09:13, Dainiushas wrote: >> o tai jūs iš esmės, diskus kokius stabdžių keičiat kada nors? Ar jau kai >> pertvaros išlenda aušinamų? Gumas pakabos? Pagalves ten kokias variklio? >> Termostatus? >> >> On 12/28/2016 7:15 AM, Signalizacija wrote: >>> per 5m savoj pakeiciau du šarnyrus, stabilniko gumas prieky, kaladeles >>> priekines, kaladeles gale, restauravau turbą, nes panašu, kad del >>> geometrijos reguliavimo ir pardave ja, vairo traukes su antgaliais, >>> genero dirza, ir paskirstymo dirza. nuvaziavau apie 120 000 >>> >>> On 2016.12.27 17:24, Dainiushas wrote: >>>> pradėkim gal nuo to, kad "brangu" sąvoka yra reliatyvi. >>>> >>>> O šiaip esmė yra tame, kad jei automobilį eksploatuosi bent 5 metus, >>>> šiaip ar taip visa tai reikės pakeist eigoje. Tai skirtumas tik tas, >>>> kad >>>> gali pakeist iš karto ir važiuot beveik kaip nauju automobiliu, gali >>>> kaitaliot po detalę ir važinėt tokiu pusiau lavonu. Na ir kainuos >>>> pirmas >>>> atvejis dar pigiau jaučiu, tiek kad antru toks kaip ir savotiškas >>>> lizingas gunasi :). >>>> >>>> >>>> On 12/27/2016 5:20 PM, fenix@w wrote: >>>>> 2016.12.27 17:09, Dainiushas rašė: >>>>>> na tai tokiu stilium kaip čia rašai, tai ir BMW galima visai pigiai >>>>>> paeksploatuot. paskui išmest ir imt kitą :) >>>>> >>>>> tokiu stiliumi, kaip rasau, perku mashinas naudojimui pagal >>>>> paskirti, o >>>>> ne projektui pavadinimu: nusipirkau zjb mashina, tik remontuot >>>>> reikia uz >>>>> brangiai. >>>>> >>>> >>