As kaip tik manau logisk, visad taip darau, perku lietuvoj neremontuota, moraliskai senatelejusi automobili, kuriu pilni srotai, ir per kelis menesius praktiskai perrenku, sukisu kazkur 1/3 jo pirkimo kainos. Or turou leduka, kuriuo galiu kazkiek pasitiket, kuris nebyra, vedasi ziema, viskas veikia. Taip su viskuo itelpu nu dabar i 2500. Kazkaip kiekvienas sekantis automobilis man vis iseina brangiau nusipirkt, bet ikista suma apylige- padangos; starteris, generatorius perrenkami; naujas akumas nu ir kas islenda. Kuo naujesne tuo daugiau kam islyst, pvz 75 eurai vebasta kainavo, senuose nebuvo, labai liuks daiktas, man tai patapo butina salyga sekanciai masinai. Arba negaliu isivaizduot kaip kazkada vazinejau be kondiskes. Kazkada ir be sildymo ziema teko vazinet. Kazkaip viskas eina i prieki, ir buve prabangos dalykai tampa bitina salyga. -- bmw e39/ 525d fenix@w <muilas@ant.muilo> Wrote in message: > 2016.12.27 15:51, Dainiushas ra??: >> ai tu nori pasakyt, kad paimsi vokiet? ar japon? su 300kkm ir ten viskas > > prancuzui 200 = vokieciui 300? > >> bus kaip nauja? Na a? tai pasakomis netikiu jau labai seniai :). Juolab, > > prie ko cia "nauja". as turejau omeny, kad nusipirkus taip subjektyviai > giriama auto sukishti i ja is karto 1/3-1/5 vertes uz einamaji remonta - > biski nelogiska. tuomet ir girti kaip ir ir nelieka priezasties, tik > nuosavo dramblio girimas > >> ten labai i? reikalo tai tik vienas ?arnyras klib?jo, visa kita >> t@utiniais standartais dar netoli "ledo" buvo :D > > tai kam remontavai? > > > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/