Tema: Re: RWD + Priekaba
Autorius: dzonis
Data: 2017-01-24 15:37:31
Bent jau Kauno mariose dauguma nuleidimų labai seklūs ir nuožulni (aišku dar 
nuo vandens lygio priklauso). Taip , kad panardinti priekabos išliekant 
ratais ant sausumos dažniausiai nesigauna. Stačiausias ir giliausias slipas 
yra būtent jachtklube. Mačiau keli kart kaip FWD minivenai ištraukinėjo 
vienas valtį , kitas mocą - vaizdų, dūmų ir degančios sankabos kvapo buvo. 
Automatas ir RWD šiuo atveju privalumas , nes priekaba spaudžia varančia ašį 
, o automatas ir esp neleis buksuoti ir riedeti atgal, bet galinai ratai 
vienareikšmiškai sausumoje turi būti.

"Audrius K."  wrote in message news:o67ks1$oii$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-01-24 14:21, ManXP wrote:
> Ne zvejys :) Deja, bet su RWD tame ir pats numatau beda, jog vandeny bus
> butent varantys ratai...

O nafig? Neuztenka rampos statumo, kad priekaba butu vandenyje, o auto -
ant sauso betono? Tada pirk priekaba su ilgesniu dyshliu. Negi butina
ant pacios maziausios ta moca krauti...

Audrius K.
P.S. As i ezera leisdamas nevaziuoju su auto ratais i vandeni -
priekaba jau panyra, valtis gali nuplaukti, o masinos ratams lieka dar
apie metra iki vandens... priekabos ilgis tik 4.7m, valtis 3.8m. Gerai
guli ant priekabos, teisingas balansas. Atleidus gerve valtis graziai
nuslysta i vandeni. Issitraukia taip pat lengvai - prieki uzplukdai ant
priekabos, ir lengvai istrauki. Pripuciama kyli leidziu per ratukus.

>
>
> "Arun@sUser"  wrote in message news:o67gmk$lg9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Bet tai pats sakei, kad VARANTYS ratai bus įleisti į vandenį. Kiba nesi
> žvejojęs nuo betonkės ir nematęs dumblių, kurie kur kas efektyviau nukerta
> sukibimą negu muilas ?
>