Bent jau Kauno mariose dauguma nuleidimų labai seklūs ir nuožulni (aišku dar nuo vandens lygio priklauso). Taip , kad panardinti priekabos išliekant ratais ant sausumos dažniausiai nesigauna. Stačiausias ir giliausias slipas yra būtent jachtklube. Mačiau keli kart kaip FWD minivenai ištraukinėjo vienas valtį , kitas mocą - vaizdų, dūmų ir degančios sankabos kvapo buvo. Automatas ir RWD šiuo atveju privalumas , nes priekaba spaudžia varančia ašį , o automatas ir esp neleis buksuoti ir riedeti atgal, bet galinai ratai vienareikšmiškai sausumoje turi būti. "Audrius K." wrote in message news:o67ks1$oii$1@trimpas.omnitel.net... On 2017-01-24 14:21, ManXP wrote: > Ne zvejys :) Deja, bet su RWD tame ir pats numatau beda, jog vandeny bus > butent varantys ratai... O nafig? Neuztenka rampos statumo, kad priekaba butu vandenyje, o auto - ant sauso betono? Tada pirk priekaba su ilgesniu dyshliu. Negi butina ant pacios maziausios ta moca krauti... Audrius K. P.S. As i ezera leisdamas nevaziuoju su auto ratais i vandeni - priekaba jau panyra, valtis gali nuplaukti, o masinos ratams lieka dar apie metra iki vandens... priekabos ilgis tik 4.7m, valtis 3.8m. Gerai guli ant priekabos, teisingas balansas. Atleidus gerve valtis graziai nuslysta i vandeni. Issitraukia taip pat lengvai - prieki uzplukdai ant priekabos, ir lengvai istrauki. Pripuciama kyli leidziu per ratukus. > > > "Arun@sUser" wrote in message news:o67gmk$lg9$1@trimpas.omnitel.net... > > Bet tai pats sakei, kad VARANTYS ratai bus įleisti į vandenį. Kiba nesi > žvejojęs nuo betonkės ir nematęs dumblių, kurie kur kas efektyviau nukerta > sukibimą negu muilas ? >