venzo cia prirasineta tu kas tik isivaizduoja :) RWD is vandens kazka imti geriau nei FWD. RWD atveju timptelejus apsunkinta priekaba ji iskarto masinos gala sodina prie zemes. Su FWD kelia prieki ir mygom issikasi apkasus jei koks lengvesnis gruntas. Del mauru ant betonu... blyn :) ten jei ir prasukai, padanga mygom juos nuvalo ir lupi tolkia tak. Zemumi kiek betoniniu slipu yra ivairaus nuozulnumu su RWD (omega) nesu buksaves. Kolega su FWD (Frylanderiu) i kaikuriuos ilipa tik tada, kai atsisedu ant kapoto :D ir ruksta padangos. Del smeleto papludimio reikia patirties (kad ir su baru, nepataikei vieta, greiti, gaziuko ir sedi ant pilvo), ilgiau patampius ji ateina, bet faktas toks, kad kur as su opeliu dar iseidavau kolega su frylu uzsikasdavo. "ManXP" parašė naujienų news:o653nr$hoc$1@trimpas.omnitel.net... Kas turi patirties su negalingu RWD ir priekabos tampymu? Draugu pastoviai neprasinesi, tai reikes paciam tampyt priekaba su vandens motociklu. Galvojau det ant LS, bet pasirodo, kad nera nei originaliu nei kitokiu kabliu tam modeliui (nors pvz kokiam 7er - pilna kaip Maksimoj batonu). Tai jeigu nekeist arba nepirkt dar vieno auto, lieka variantas montuot ant IS'o (anam imanoma surast). Bet neramina, kad pas ji visi 153 KW, tai galvoju, kaip pavyks isvilkt is vandens ta priekaba. P.S. Nekalbu apie tokius variantus, kai reiketu nuvaziuot per koki smeli prie juros, i ja ivaziuot ir tada bandyt islupt. Bus naudojama ten, kur privaziavimas gana civilizuotas. Ar pamirst ta reikala ir pradet ieskot AWD?