tai kai proto nėr, tai ir ne tokių dalykų prisižiūrėt gali On 1/24/2017 3:38 PM, dzonis wrote: > Bent jau Kauno mariose dauguma nuleidimų labai seklūs ir nuožulni (aišku > dar nuo vandens lygio priklauso). Taip , kad panardinti priekabos > išliekant ratais ant sausumos dažniausiai nesigauna. Stačiausias ir > giliausias slipas yra būtent jachtklube. Mačiau keli kart kaip FWD > minivenai ištraukinėjo vienas valtį , kitas mocą - vaizdų, dūmų ir > degančios sankabos kvapo buvo. Automatas ir RWD šiuo atveju privalumas , > nes priekaba spaudžia varančia ašį , o automatas ir esp neleis buksuoti > ir riedeti atgal, bet galinai ratai vienareikšmiškai sausumoje turi būti. > > "Audrius K." wrote in message news:o67ks1$oii$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2017-01-24 14:21, ManXP wrote: >> Ne zvejys :) Deja, bet su RWD tame ir pats numatau beda, jog vandeny bus >> butent varantys ratai... > > O nafig? Neuztenka rampos statumo, kad priekaba butu vandenyje, o auto - > ant sauso betono? Tada pirk priekaba su ilgesniu dyshliu. Negi butina > ant pacios maziausios ta moca krauti... > > Audrius K. > P.S. As i ezera leisdamas nevaziuoju su auto ratais i vandeni - > priekaba jau panyra, valtis gali nuplaukti, o masinos ratams lieka dar > apie metra iki vandens... priekabos ilgis tik 4.7m, valtis 3.8m. Gerai > guli ant priekabos, teisingas balansas. Atleidus gerve valtis graziai > nuslysta i vandeni. Issitraukia taip pat lengvai - prieki uzplukdai ant > priekabos, ir lengvai istrauki. Pripuciama kyli leidziu per ratukus. > >> >> >> "Arun@sUser" wrote in message news:o67gmk$lg9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bet tai pats sakei, kad VARANTYS ratai bus įleisti į vandenį. Kiba nesi >> žvejojęs nuo betonkės ir nematęs dumblių, kurie kur kas efektyviau >> nukerta >> sukibimą negu muilas ? >> >