Tema: Re: RWD + Priekaba
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-01-24 15:43:28
tai kai proto nėr, tai ir ne tokių dalykų prisižiūrėt gali

On 1/24/2017 3:38 PM, dzonis wrote:
> Bent jau Kauno mariose dauguma nuleidimų labai seklūs ir nuožulni (aišku
> dar nuo vandens lygio priklauso). Taip , kad panardinti priekabos
> išliekant ratais ant sausumos dažniausiai nesigauna. Stačiausias ir
> giliausias slipas yra būtent jachtklube. Mačiau keli kart kaip FWD
> minivenai ištraukinėjo vienas valtį , kitas mocą - vaizdų, dūmų ir
> degančios sankabos kvapo buvo. Automatas ir RWD šiuo atveju privalumas ,
> nes priekaba spaudžia varančia ašį , o automatas ir esp neleis buksuoti
> ir riedeti atgal, bet galinai ratai vienareikšmiškai sausumoje turi būti.
>
> "Audrius K."  wrote in message news:o67ks1$oii$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2017-01-24 14:21, ManXP wrote:
>> Ne zvejys :) Deja, bet su RWD tame ir pats numatau beda, jog vandeny bus
>> butent varantys ratai...
>
> O nafig? Neuztenka rampos statumo, kad priekaba butu vandenyje, o auto -
> ant sauso betono? Tada pirk priekaba su ilgesniu dyshliu. Negi butina
> ant pacios maziausios ta moca krauti...
>
> Audrius K.
> P.S. As i ezera leisdamas nevaziuoju su auto ratais i vandeni -
> priekaba jau panyra, valtis gali nuplaukti, o masinos ratams lieka dar
> apie metra iki vandens... priekabos ilgis tik 4.7m, valtis 3.8m. Gerai
> guli ant priekabos, teisingas balansas. Atleidus gerve valtis graziai
> nuslysta i vandeni. Issitraukia taip pat lengvai - prieki uzplukdai ant
> priekabos, ir lengvai istrauki. Pripuciama kyli leidziu per ratukus.
>
>>
>>
>> "Arun@sUser"  wrote in message news:o67gmk$lg9$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Bet tai pats sakei, kad VARANTYS ratai bus įleisti į vandenį. Kiba nesi
>> žvejojęs nuo betonkės ir nematęs dumblių, kurie kur kas efektyviau
>> nukerta
>> sukibimą negu muilas ?
>>
>