nu tai kas buvo teisinga 10-20m atgal, nebevisada teisinga dabar ir prie auto tas labai galioja. kruva pvz - koriejieciai anksciau "normaliu auto" negamino - dabar budzetiniam/mainstreaminiam segmente konkuruoja labai stipriai; opeliai anksciau rudydavo ypatingai - dabar nebeissiskira tuo is kitu; volvo anksciau buvo "pensininku" auto - dabar link "moteru/jaunimo" pasislinko, VW anksciau - paprasta kaip 2 kapeikos, dabar - vieni is sudetingesniu ir daugiausia elektronikos turinciu auto; Taip ir su prancuzais - nors automobiliu gaminti jie ir neismoko, bet kadangi ir technologijose toli nepasislinko, tai budzetiniai modeliai pas juos paprasti "kaip 2 kapeikos" - t.y. kazkas arti golf2 laiku, arba "nera kam gesti". Na cia aisku perdedu kazkiek, bet jei pas auto nera pvz elektriniu langu, tai jie nelabai ir gali sugesti :) apie nebudzetinius prancuzus - kita kalba, ten vien velsacio nuvertejimas pasako vaizda :) "none" parašė naujienų news:o6scac$6r5$1@trimpas.omnitel.net... aš turbūt neobjektyvus, bet šitie modeliai labiau vadybininkams tiktų, o ne žmonai. Ir dar jei žiūrint į 10 metų perspektyvą, tai jie bus beverčiai. Bent jau japonai bus kur kas brangesni. Nors pagrindinis kriterijus yra "kad neknistų proto", ką sėkmingai atliko dabartinė Honda. Ir dar netikiu, kad prancūzai patikimos mašinos. Niekur neskaičiau ir nemačiau, kad kas girtų prancūzus už patikimumą. Neskaitant signalizacijos. On 2017-02-01 11:35, Dainiushas wrote: > nu tai už tiek megane, clio išeina. pulsaras